GĂ„ til innhold

Trenger synspunkter fra dere 😁😁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opprettet profil pÄ Facebook og her om dagen sendte jeg forespÞrsel til min svigerinne. Hun godtok den men angret seg like etterpÄ.

Hun skrev SMS til meg om at hun sÄ at jeg hadde ei pÄ min venneliste som hun helst ikke vil se, derfor angret hun seg.

Da skrev jeg at jeg kommer til Ä slette henne fra min venneliste, fordi familie er pÄ fÞrste plass for meg. Og det gjorde jeg, og hun andre forsto det.

Like etter skrev jeg SMS til svigerinna om at jeg fjernet hun andre fra min venneliste og at jeg sendte forespĂžrsel til hun. Hun sa at det var i orden.

Det er 3 dager siden og hun har enda ikke godtatt den. Jeg har flere ganger sett at hun har vĂŠrt innom Facebook og kommentert og likt andre sine bilder.

Jeg kjenner at jeg er irittert og synes at hun er veldig frekk.

Mannen min sa til meg, hvorfor skal du slette hun andre, at de er uvenner er deres problem ikke ditt.

Jeg har mest lyst Ä vÊre like frekk tilbake og ha hun andre pÄ min venneliste.

Hva hadde dere gjort?

Jeg vil ikke sende ny SMS til svigerinne ang dette, hun har jo vĂŠrt innom face og ser min forespĂžrsel. Synes hun er frekk.

Anonymous poster hash: c8a37...87b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh, the teenage drama ... 🙄

Anonymous poster hash: a2e02...c03

Skrevet

Dette var rart. Hvor gamle er dere?

Skrevet

Oh, the teenage drama ... 🙄

Anonymous poster hash: a2e02...c03

Du kunne la vĂŠr Ă„ svare, da vettu!

Hi

Skrevet

Ha ha :lol:

Anonymous poster hash: 5bbce...b68
Skrevet

VÊr sÄ snill, kan noen svare pÄ det jeg spÞr om? Please?

For en gangs skyld.

Hi

Skrevet

Save the drama for your mama!

Anonymous poster hash: 7f704...286

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noen ting.

Det er Facebook! AltsÄ ikke viktig i det hele tatt.

Skrevet

Det er virkelig et tenÄringsdrama, for voksne folk lar seg ikke diktere av andre hvem de skal vÊre venner med.  Og der er svaret, du lar vÊre Ä la andre bestemme hvem du skal vÊre venner med, tar kontakt med den andre og beklager at du ved en feil slettet henne og lar din svigerinne styre pÄ som hun vil.  Du kan ikke tvinge henne til Ä vÊre venn med deg pÄ Facebook.

Skrevet

Hadde dette tatt fra meg nattesĂžvnen, hadde jeg slettet hele facebook-profilen asap..

Anonymous poster hash: 5bbce...b68
Skrevet

Jeg tror ikke du skal ha facebook, det er ikke bra for deg.

PrÞv igjen om noen Är.

Anonymous poster hash: 534b2...47d

Skrevet

Tror du tar FB litt for seriĂžst, sikkert fordi du er ny der. Hadde ikke gjort noen verdens ting.

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noen ting.

Det er Facebook! AltsÄ ikke viktig i det hele tatt.

Dette. Det virker veldig rart om du skal bli venn med denne fellesvenninna. Du kan ikke bruke henne som en brikke i dette spillet og bli venn/ikke venn med henne ut i fra facebookforholdet til deg og svigerinna di. Du fÄr prÞve Ä ikke legge sÄ mye i at svigerinna di ikke svarer pÄ forespÞrselen. Det kan vÊre alt fra at hun ikke vil vÊre venn med deg, til at hun har glemt det eller at hun ikke syns det er sÄ viktig. Vil du gjerne vite mÄ du spÞrre henne direkte.

Anonymous poster hash: 84542...49b

Skrevet

Svigerinnen din er jo helt crazy

Hvem sjekker vennelista til folk FÞr de godtar forespÞrsel. Og hvem sier nei pÄ det grunnlaget? !

Anonymous poster hash: f54c6...316

Skrevet

Svigerinnen din er jo helt crazy

Hvem sjekker vennelista til folk FÞr de godtar forespÞrsel. Og hvem sier nei pÄ det grunnlaget? !

Anonymous poster hash: f54c6...316

Jah, si det. De er uvenner og hun orker ikke se henne pÄ Facebook og kommentarene hennes.

Hi

Skrevet

Jeg hadde da valgt Ä ikke ha svigerinna der. 

Anonymous poster hash: b2e08...0c2

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...