Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Både og, likte at den var et liv inni der som vaks og skulle bli en del av vår familie. Elsket å kjenne på sparkene og gledet meg stort til den lille skulle komme. HATET oppkast, kvalme, halsbrann, bekkenløsning, kortpustet og alt det andre negative som følger med å være gravid. Anonymous poster hash: 8aefa...5ed
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Elsket det. Var 100% frisk og var i aktivitet til dagen før jeg fødte. Var selvsagt utålmodig og lei på slutten, ville jo møte den lille. Elsket den fine gravidmagen. Følte meg så fin. 😊 Anonymous poster hash: 3d773...75f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Elsket det, minus hemoridene fra hælvete, bekkenløsning og søvnløshet. Anonymous poster hash: 8470c...aea
Pobie Skrevet 18. mai 2016 #5 Skrevet 18. mai 2016 Nei, liker det ikke. Liker å kjenne liv og liker at jeg får en baby på slutten, men liker ikke symptomene, at kroppen ikke er min lenger, forandringene fysisk, begrenset mobilitet nå mot slutten, osv. Gleder meg til jeg har født og kan føle meg normal igjen.
Ylva og Mathilde Skrevet 18. mai 2016 #6 Skrevet 18. mai 2016 Både og! Er forkrøplet fysisk og psykisk (spesielt) når jeg er gravid, har STORE problemer med at jeg legger på meg, og det er som å våkne fyllesjuk, med influensa etter å ha blitt kastet ned en trapp hver morgen. MEN.. Å kjenne spark må være det mest magiske som finnes! Moro med store pupper og. (også er det gøy å ha så sinnsyk sexlyst, haha!)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #7 Skrevet 18. mai 2016 Ja, med gleder Jeg elsker å være gravid, og det aller beste ved det er å kunne få kjenne liv i magen. Nå har vi fått de to ungene vi har planlagt, så her er det full stopp. Kjempe vemodig, men men sånn er det nå bare.... Anonymous poster hash: 4fd0c...e6d
❤lille stjerne❤ Skrevet 18. mai 2016 #8 Skrevet 18. mai 2016 Både og, deler av svangerskapet er superkoselig, men mye av det er slitsomt med halsbrann, ryggvondt og dårlig søvn.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #9 Skrevet 18. mai 2016 Har gjort det før, men ikke denne gangen. Vil ha kroppen min tilbake, kunne drikke vin og røyke og gjøre som jeg vil. Er også konstant redd for at noe er galt med fosteret. Har ikke vært slik før. Anonymous poster hash: cc7a6...513
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #10 Skrevet 18. mai 2016 Som de fleste, både og. Svangerskapet er en spennende tid. Gøy at magen vokser, kjenne spark og vite at man skal ha baby. Det er ikke så gøy med bekkensmerter, luftsmerter og halsbrann. Tungt på slutten, når jeg nesten ikke greier å bøye meg. Det holder veldig at det varer i 9 mnd Anonymous poster hash: d4b7c...425
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #11 Skrevet 18. mai 2016 Nei! Jeg hater det og være gravid. Men elsker premien på slutten. Hadde surrogati vært lovlig i Norge så hadde jeg heller valgt det. Følte at kroppen min var invadert. Alt er tungt, man er kvalm,trøtt osv. Elsker å sove på magen å det lar seg ikke gjøre med ballong mage. Fått de barna jeg skal ha og er nå sterilisert. Utsetter ikke kroppen min for flere gaviditeter. Anonymous poster hash: 9a4d3...c02
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #12 Skrevet 18. mai 2016 5% av tida; ja. Å kjenne spark, og å se/vite at barnet har det bra, feks under ultralyd er flott. 95% av tida; nei. Kvalme i nesten 20 uker i det ene svangerskapet. Mye halsbrann, forstoppelse, hyppig tissing, søvnproblemer, ødemer, høyt blodtrykk og mange andre plager i begge svangerskap. I tillegg svangerskapsforgiftning i forige svangerskap, da var jeg redd. Har i tillegg hatt plager i svangerskapene som i utgangspunktet ikke har med svangerskapene å gjøre, men som har blitt mer kompliserte pga graviditeten (vanskelig å behandle eller medisinere), som tarmslyng, lungebetennelse og bihulebetennelse. Gleder meg til å være helt ferdig med svangerskap og fødsler. Anonymous poster hash: 47a7c...ce4
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #13 Skrevet 18. mai 2016 Nei, jeg har dessverre veldig tøffe svangerskap, både fysisk og psykisk. Vil heller føde 10 ganger enn å gå gravid! Anonymous poster hash: 54dac...d16
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #14 Skrevet 18. mai 2016 Elska det. Kunne godt verte gravid fleire gonger hadde det ikkje vore for at vi har nok med å følge opp 3 stk. Eg har vore i superduper form, kun litt småkvalm i først trimester (og slapp unna PMS, så var i strålande godt humør 😃) Anonymous poster hash: 486dc...e24
Popelko Skrevet 18. mai 2016 #15 Skrevet 18. mai 2016 Både og. Jeg elsker at jeg venter barn, sparkene og alle forventningene. Men jeg kjenner likevel at jeg er glad dette er siste gangen. Skulle ikke hatt flere uansett, men jeg orker virkelig ikke å gå gravid igjen! Noen uker unna termin nå, og alt er så himla tungt, og har i grunn vært det lenge. Når det er sagt, så kommer jeg sikkert til å savne å gå gravid😏 Men er altså ferdig nå.
gale damen Skrevet 18. mai 2016 #16 Skrevet 18. mai 2016 Jeg hatet å gå gravid, og nekter å gjøre det flere ganger.
Snøfnugget Skrevet 18. mai 2016 #17 Skrevet 18. mai 2016 Nei, liker kun tanken om å være gravid, at det er nytt liv og liker å kjenne liv og premien som kommer til slutt. Men vet ikke noe jeg misliker mer sånn kroppen min reagerer på å være gravid. Har tunge svangerskap med hyperemesis fra start til slutt, søvnvansker pga halsbrann, bekkenløsning med gangvansker osv. Har en fysisk tung jobb som vanskelig lar seg kombinere med formen jeg er i som gravid, så ventetiden føles evig lang. Hater også å kaste opp, så å kaste opp ørten ganger daglig i 8-9 mnd er ikke noe jeg kommer til å savne. Kjenner jeg må psyke meg opp til et tredje svangerskap, er gravid med nr 2 nå. Så må få alt på avstand og "glemme" litt hvor jævlig det er. Denne gangen liker jeg heller ikke at så mye ansvar hjemme med toåringen, husarbeid osv faller på mannen.
LittlePrincess Skrevet 18. mai 2016 #18 Skrevet 18. mai 2016 Nei, liker det ikke. Men elsker å kunne få barn:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #19 Skrevet 18. mai 2016 Både ja og absolutt ikke. Ja, fordi vi har prøvd i 8 år på denne babyen, og vi trodde aldri det skulle bli noe barn på oss. Så derfor liker jeg det utrolig godt, kjenne spark og liv, tanken på at mitt barn vokser inne i meg. Det å kunne dele denne graviditeten med mannen min. Det er noe helt fantastisk og spesielt over det. Og jeg nyter og gleder meg til baby kommer ut. Nei, fordi jeg desverre sliter stort med angst i graviditeten, som gjør at det er utrolig vanskelig å fungere som normalt. Er redd hele tiden. Det er såpass tungt at jeg gråter hver dag. Anonymous poster hash: 91888...cd4
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #20 Skrevet 18. mai 2016 Helt greit om jeg hadde vært frisk da, men kvalme, blodpropp, svangerskapsforgiftning mm gjorde det til et helvete. Anonymous poster hash: d76b3...9f2
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #21 Skrevet 18. mai 2016 ja eg elsker det! kunne gått gravid i to år med samme ungen.det er bare så fantastisk! har ingen plager har fire gravidteter og fire barn Anonymous poster hash: 6e7f2...74e
Appelsinpiken Skrevet 18. mai 2016 #22 Skrevet 18. mai 2016 Nei! Spyr halve svangerskapet og bekkenløsning andre halvdelen. Gleder meg stort til babyn er ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå