Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 Så fort jeg tar frem no snop og mannen min ikke vil ha en kveld, så legger han ut om at han spiser maaaat han! Jeg begynner og bli lei av og føle meg teit fordi jeg tar frem godteri og potetgull 1-2 kvelder i uka. Mannen ligger gjerne på sofaen og spiser dette 2-3 ganger. Jeg kommenterer aldri at han spiser, men så fort han ikke vil han en kveld jeg vil ha da får jeg høre dette. Er det bare meg som er tåpelig nå? Kjenner jeg får helt vondt i magen av hele greia, skulle ønske jeg bare kunne la vær og spise noe i det hele tatt... Anonymous poster hash: 896a2...745
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Hørest ut som om dere (spes. han) trenger kommunikasjonskurs! Begynn å si det samme til ham et par uker? Bli enige i at snop hører helgen til, så spiser dere sammen om dere vil ha, og lar være resten av uken. Anonymous poster hash: 5c445...e57
Yellow Brick Road Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 Bare overhør det eller svar "fint for deg", eller noe annet svada. Mannen min er også sånn av og til (ellers er han ganske ok da), jeg tror at han tror han er litt morsomt og glemmer at han har sagt det samme ørten ganger før.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Hørest ut som om dere (spes. han) trenger kommunikasjonskurs! Begynn å si det samme til ham et par uker? Bli enige i at snop hører helgen til, så spiser dere sammen om dere vil ha, og lar være resten av uken. Anonymous poster hash: 5c445...e57 Sa det samme tilbake for 3 uker siden, da ble han kjempe sint på meg og stormet ut. Jeg spiser ikke noe i helgen, da vil jeg som regel ikke ha 😉 så tar lørdagskosen en av de andre dagene i steden for 😊 Anonymous poster hash: 896a2...745
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 Sa det samme tilbake for 3 uker siden, da ble han kjempe sint på meg og stormet ut. Jeg spiser ikke noe i helgen, da vil jeg som regel ikke ha så tar lørdagskosen en av de andre dagene i steden for Anonymous poster hash: 896a2...745 Da ville jeg ha tatt dette opp med ham f.eks. i morgen - uten at noen av dere har gått etter noe snop, helst på et tidligere tidspunkt på dagen. Spør ham om han husker da du for tre uker siden sa det til ham, spør ham hvordan han følte det siden han da stormet ut. Ble han såret, følte seg truffet, ble han sint fordi han mener det ikke er din sak hva han spiser når? Om han føler seg truffet eller såret eller sint, er det en grunn til at han reagerer så sterkt - sliter han med vekt, selvbilde? Hvis du får ham i tale slik, da kan du si at når han sier slikt til deg om snopet, da føles det ikke noe bedre for deg enn for ham. Ofte ligger det andre kommunikasjonsproblemer eller andre ting man ikke er fornøyd med i et forhold når man reagerer så sterkt på det som egentlig er bagateller eller stadig plukker på den andre. Så finn ut hva problemet egentlig er og i tillegg hvorfor han synes det er greit at han kan si slikt til deg og du ikke kan si det til ham. Anonymous poster hash: 5c445...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå