Gå til innhold

Hvilken bilstol?

Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig tidlig ute, men tenkte det burde prioriteres litt tidlig da vi må kjøpe ny bil. Hvilken bilstol anbefales til nyfødt?

Med de andre tre har vi hatt Akta Graco med base (uten isofix). Men dette er 5 år siden og etter en tur på Barnas Hus ser jeg at det er kommet mye nytt og at prisene er mer enn doblet siden den gang.

Trenger en stol som er lett å ta inn og ut av bilen, som kan stå inntil ett annet barnesete og helst med isofix. Å helst ikke til 5-6000,-.

Evt. Om noen har en link til en nyere testing av bilstoler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde også akta graco med base til de 2 første, og skal absolut ha base drnne gangen også. Tror vi ender opp med et maxi cosi med isofix-base, det har så vidt jeg vet gjort det godt i tester.

Skrevet

Har hørt mye positivt om maxi-cosi stolene. Tror jeg skal lese meg litt opp på dem :)

Takk for svar :)

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyd med maxi cosi cabriofix

Skrevet

For meg er det en selvfølge å kjøpe testvinner når det handler om noe så viktig som barnets sikkerhet.

Du kan lese oppdaterte tester av bilstoler her: http://www.forbrukerradet.no/guide/2015/den-store-barneseteguiden/

Den beste babystolen på markedet nå er Recaro Privia med isofixbase (86 poeng). Om du ikke har isofix er beste alternativ Cybex Aton Q med beltebase (81 poeng).

Skrevet

Me har valgt å kjøpe Maxi-cosi Pebble plus med isofix base  :D Heilt nydelig å sjå på, gode resultat på testar og er veldig lett å bære med seg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...