Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Til ansiktet bruker jeg faktisk Nivea soft. Er vel egentlig en allround-krem, men absolutt den som funker best til huden min. Har prøvd mange forskjellige, både dyre og billige, men ender alltid tilbake på den. Bodylotion bruker jeg Biotherm. Anonymous poster hash: 6c4c2...62a
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 Til kroppen bruker jeg stort sett denne http://www.krazycouponclub.com/wp-content/uploads/2014/03/Nivea-Smooth-Sensation-Body-Lotion-2.5-oz.jpg Til ansiktet bruker jeg litt forskjellig, men mye denne http://www.vita.no/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/n/y/ny-vic-day-cream_-krukke_ny-design_nytt_design_web.jpg Til hendene synes jeg denne er best http://static.blivakker.no/Media/2/0/750_750/_BIO0023_1.jpg Anonymous poster hash: 1ce6f...0a0
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Decubal.. veldig tørr hud.. Anonymous poster hash: d5e53...f19
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 akkurat nå bruker jeg denne; http://www.elixircosmeceuticals.no/produkter/ultradefense-repair-gel/ Anonymous poster hash: ebe7b...34b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #6 Skrevet 18. mai 2016 Åkkurat nå bruker jeg en eller annen anti age fra Dior. Fornøyd med den! Estelle og tild sin er også bra. Origins også! Anonymous poster hash: 47cfa...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå