Gå til innhold

Hvilken fuktighetskrem bruker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: a9963...3d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til ansiktet bruker jeg faktisk Nivea soft. Er vel egentlig en allround-krem, men absolutt den som funker best til huden min. Har prøvd mange forskjellige, både dyre og billige, men ender alltid tilbake på den.

Bodylotion bruker jeg Biotherm.

 

Anonymous poster hash: 6c4c2...62a

Skrevet

Decubal.. veldig tørr hud..

 

Anonymous poster hash: d5e53...f19

Skrevet

Åkkurat nå bruker jeg en eller annen anti age fra Dior. Fornøyd med den! Estelle og tild sin er også bra. Origins også!

 

Anonymous poster hash: 47cfa...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...