skinnfilla Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Har mange gode minner , men husker spesielt en telttur med pappa . Vi hadde med oss liten båt på henger og kjørte til et ferskvann, hadde med oss hunden og hun hadde sånn oransje redningsvest 😂 Rodde ut til en holme ,satte opp telt og tok båten for å pilke tryte(abbor) . Vi fikk sikkert 40 stk ! Rensket og grillet på bålet. Så koselig og rolig tur! Bare oss to. Mamma og mine to brødre var hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå