Gå til innhold

Livsglede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du du har det? Hva er det som gjør livet ditt godt å leve?

Anonymous poster hash: ec1f3...952

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bevisst å se positivt på ting! Glede seg over det man har og ikke sørge over det man ikke fikk! Da blir livet godt :) Og det man ikke får eller som man mister blir en verdifull lærdom og gir andre ting man ellers ikke hadde fått- det er også noe å glede seg over hvis man klarer å se det! :)

F.eks. hvis det regner tenker jeg at det er bra for trær og gress- da blir det vakkert og grønt her! Fanges jeg ute i en regnskur på vei hjem, koser jeg meg med opplevelsen av å bli klissvåt til skinnet! Så fantastisk å kjenne naturkreftene!

Anonymous poster hash: 913d6...ea3

Skrevet

Jeg har en veldig sterk livslyst, men det er lite livsglede i livet mitt for tiden og har vært de siste årene.

Jeg forsøker som nr. to å se på de små tingene i livet. Men av og til er det ikke nok, når det er så mye som er galt.

I dag er en ekstra dårlig dag. Men satser på at morgendagen blir bedre.

Anonymous poster hash: e85b9...9e5
Skrevet

Jeg har en positiv grunnstemning, er optimistisk og lett å glede.

Han jeg er gift med er den rake motsetning, og samlivet med han er veldig vanskelig.. Å hele tiden måtte overbevise om at "det går bra", ting er ufarlig og at alt ordner seg suger all energi av meg på hjemmebane..

Men livet mitt utenom hjemme er veldig fint!

Anonymous poster hash: 74ea7...bde

Skrevet

Jeg prøver så godt som mulig.

Finner frem positive ting i hverdagen.

Er nå gravid, og det gir meg ekstra livsglede. Har 2 barn fra før, og den ene er i himmelen.

Det å miste han fikk meg til å synke dypt ned.

Sliter derfor med den sorgen, men jeg har et barn i live og ett til underveis.

Det er både glede og livsglede det. 💖

Men livet er ikke så godt å leve fordi. For mye sorg og for tragedier. Men jeg prøver.

Så leter etter små livsgleder hver dag. Og jeg finner dem. Det er godt💕

Anonymous poster hash: f3596...4d4

Skrevet

Føler absolutt at jeg har livsglede.

Jeg har tross alt en nydelig datter som er meget generøs med kos, klem og godord. 

Jeg har lite bekymringer mtp økonomi eller jobb.

Tar meg tid til å nyte omgivelsene HVER GANG jeg er ute. En pen blomst, skyer, tåke, lyden av regnet, fugler etc.

Føler meg elsket for den jeg er. 

Generelt finner jeg stor glede i små hverdagsting. 

Når det er sagt, så har jeg ikke fast jobb, elendig forhold til mannen, kaos i hjemmet, ingen utdanning eller karriere i sikte, leier leilighet i et gammelt hus og er kjempefornøyd hvis jeg får over 15 000 kr i lønning. men pytt sann. Livet er herlig! ;)

Anonymous poster hash: 20097...7ca
Skrevet

Føler absolutt at jeg har livsglede.

Jeg har tross alt en nydelig datter som er meget generøs med kos, klem og godord.

Jeg har lite bekymringer mtp økonomi eller jobb.

Tar meg tid til å nyte omgivelsene HVER GANG jeg er ute. En pen blomst, skyer, tåke, lyden av regnet, fugler etc.

Føler meg elsket for den jeg er.

Generelt finner jeg stor glede i små hverdagsting.

Når det er sagt, så har jeg ikke fast jobb, elendig forhold til mannen, kaos i hjemmet, ingen utdanning eller karriere i sikte, leier leilighet i et gammelt hus og er kjempefornøyd hvis jeg får over 15 000 kr i lønning. men pytt sann. Livet er herlig! ;)

Anonymous poster hash: 20097...7ca

Ser opp til deg og skulle ønske jeg hadde halvparten av den livsgleden du har. Jeg har det godt, men klarer liksom ikke se det , eller nyte det. Jeg er gravid, men til og med det føles bare som et ork. Hadde jeg hatt en litt annen innstilling ville jeg klart å tenke positivt til tross for plager Osv. Hvordan klarer du tenke slik? Er det noe du føler er en del av personligheten din? Eller jobber du aktivt med det? Hi

Anonymous poster hash: ec1f3...952

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...