Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 Er så redd for at det skal se falskt ut Anonymous poster hash: 6bff1...7a5
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Ikke gjør det. Det ser svært sjeldent bra ut. Anonymous poster hash: 7d7c1...e1a
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 Fint første 1-2 uker, deretter spriker de og ser fake ut. Påfyll hver 4.uke, masete og dyrt. Anonymous poster hash: 7b0a3...321
Elisun Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Prøv da. Så finner du fort ut om du liker det. Jeg elsket det første gang. Og du kan be om at det skal se naturlig ut!!(ifh til lengde, tykkelse, bøy) andre gsng var litt mer masete for da gjorde jeg det hos en annen. Og 3 gang ble jeg veldig gal etter å pirke på de. Endte opp med at jeg prellet alt av etter bare 2-3 uker..
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 Skader det vippene? Vurdere også å få påsatt😊 Anonymous poster hash: 168c9...71d
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 Hiff, ikke gjør det! Ser nesten aldri bra ut, rotete og simpelt.. Ser fake ut uansett hva de som bruker det sier. Heller invister i en god mascara og smink øynene enkelt og pent. Har noen kollegaer og venninner som gjør det, og klare ikke la vær å se på edderkoppbeina de har til vipper..🙈 Og jeg glor ikke fordi det er pent, men fordi jeg klør i hendene etter å ta de bort! Anonymous poster hash: b3da9...88d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #7 Skrevet 18. mai 2016 Hvis du vil se ut som en transe så go for it! Anonymous poster hash: eff12...621
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #8 Skrevet 18. mai 2016 Jeg fikk sår på hornhinnen av det, og det var en lidelse å ligge stille i ca 2 timer! Grusomt!!!! Anonymous poster hash: b6de9...945
amandine Skrevet 18. mai 2016 #9 Skrevet 18. mai 2016 Jeg har en venninne som har brukt det jevnlig i et års tid, ikke av de aller største og lengste, så det har sett naturlig og veldig pent ut. I går så jeg plutselig hvor ødelagte vippene under var, da jeg satt ved siden av henne i flere timer ved frokosten. Innimellom de lengre falske var det korte korte vipper. Tydelig at mye har blitt slitt vekk /knukket. Jeg ville aldri gjort det! Hun har aldri hatt e største /lengste, som sagt, og hun har fått det gjort på et "skikkelig" sted.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #10 Skrevet 18. mai 2016 Det ville jeg aldri gjort. Det ødelegger vippene dine og det ser stort sett ikke pent ut. Anonymous poster hash: e0656...fb5
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #11 Skrevet 18. mai 2016 Jeg har kjempegod erfaring med vippeextentions - men ifølge dem her inne er jo det fordi jeg ikke skjønner bedre 😀 Jeg går til en salong hvor jeg vet at de er profesjonellen. Betaler heller litt ekstra. Jeg er ikke en som bruker så mye sminke, så jeg ba om å få klassiske og ikke for lange. De velger vipper som ikke er for tungeksempel til mine vipper og da knekker de ikke Jeg syns det er utrolig fint. Det ser helt naturlig ut. Til og med mannen min syns det - som helst skulle hatt meg helt uten sminke... Det er absolutt finest de første par ukene. Vi mister vipper hele tiden, og nye vokser ut. Derfor vil de påsatt vippene naturlig bli færre og de nye vippene flere. Så det at man ser korte vipper innimellom de falske betyr ikke at vippene er ødelagt, men at nye har vokst ut.. Jeg pleier da å starte med litt mascara. Jeg tar extentions et par tre ganger i året hvis det er noe spesielt. For eksempel på sommeren når det er deilig å slippe sminke på stranda osv. Anonymous poster hash: b3093...d93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå