Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp født, og revnet og ble sydd en del. Fikk beskjed om å være forsiktig, men glemte å spørre hvor lenge... Så, dere mer erfarne fødedamer: Hvor lang tid tar det før stingene gror? Med andre ord: når kan jeg slutte å ha lett angst før hvert dobesøk?

Anonymous poster hash: fc6eb...fc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har født og sydd 3 ganger. Det har tatt ca 14 dager alle tre gangene.

Anonymous poster hash: 9c491...590
Skrevet

Det hørtes jo ikke så ille ut. Takk for svar! 😊

HI

Anonymous poster hash: fc6eb...fc0

Skrevet

Kan ta opptil 3 uker(++) hvis du gror sent.

Tråden faller ut av seg selv.

Skrevet

Det ble verst etter to ukers tid for meg, stingene som liksom skulle forsvinne raskt av seg selv forsvant ikke før etter to måneder eller noe...

Om det svir kan du sitte i grønnsåpebad (kjøp medisinsk grønnsåpe på apoteket), det finnes også noe bedøvende jeg ikke husker hva heter som du kan spraye på før du går på do osv. Hør med legen.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: e6c63...34c

Skrevet

Der meste grodde på tre uker. Hadde ett sting som ikke løste seg opp, måtte dra det ut. Arret mitt i mellomkjøttet sprakk opp rundt 5 uke, men grodde av seg selv igjen.

Anonymous poster hash: 39a95...12f

Skrevet

To mnd tok d her m mange mange sting. Kjentes bra ut etter 1.5 uke men etter 2 uker kom verken og veldig vonde dobesøk. Så begynn m dupholac o.l allerede er mitt tips

Anonymous poster hash: 42b62...c4f

Skrevet

Tok vel 5 uker tror jeg. Fikk betennelse i de ytterste stingene og stingene falt ut /løste seg opp før det var grodd. Har derfor et hakk inn i skjedeåpningen.. Oppsøk lege ved første tegn på infeksjon, det skal ikke svi i mer enn noen dager.. Er redd for å revne opp igjen når jeg skal føde denne gangen, så driver å smøre meg som en gal med olje...

Anonymous poster hash: f2206...db9

Skrevet

Tok vel 5 uker tror jeg. Fikk betennelse i de ytterste stingene og stingene falt ut /løste seg opp før det var grodd. Har derfor et hakk inn i skjedeåpningen.. Oppsøk lege ved første tegn på infeksjon, det skal ikke svi i mer enn noen dager.. Er redd for å revne opp igjen når jeg skal føde denne gangen, så driver å smøre meg som en gal med olje...

Anonymous poster hash: f2206...db9

Smører du bare mellomkjøttet? Masserer du også?:)

Anonymous poster hash: 228ac...769

Skrevet

Jeg fikk betennelse i alle sting. Tok 1 år før jeg var helet der nede.

Anonymous poster hash: cc6cb...57a

Skrevet

Jøss, om å gjøre å komme med alle skrekkhistorier her? Du merker det når det begynner å normalisere seg etter 2-3 uker. Kjennes det unormalt/feil, kontakt lege. :)

Anonymous poster hash: 599a9...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...