Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 Samboeren min var et eneste stort spørsmålstegn og er det forsåvidt enda. Jeg er høygravid og i dag klarte jeg ikke styre meg. Jeg strigråt fordi jeg følte jeg hadde for lite pynt til gjestene kom. Ble så rørt av å se barnetoget på TV at jeg hulket og lo om hverandre. Hvis han sa et skeivt ord til meg under matlagingen så klikket jeg vinkel. Ved en anledning låste jeg meg inne på do og la meg på badegulvet og gråt. Herregud. Jeg har aldri vært sånn før. Jeg begynte også å se hysterisk da desserten vi skulle lage sammen så ut som et dass. Nå er jeg skam sliten og har lagt meg. Hva som skjedde med meg og mine gravidhormoner i dag vet ikke jeg. Anonymous poster hash: fd795...22e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Le hysterisk * Anonymous poster hash: fd795...22e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 Hehehe sorry at jeg ler, men minner om meg selv forrige fredag. Hadde laga kylling til meg og mannen som tok veldig lang tid. Lukket døra til kjøkkenet for å gå på toalettet, men kattepus hadde fått til å åpne den, og revet hele kyllingen ned på gulvet. Jeg hylskrek og forbannet katten, og krevde av mannen at katten skulle flytte. Han trøstet som best han kunne, men lo så han holdt på å tisse på seg. Og terger meg hver dag med det . Ps. Katten bor her såklart enda Anonymous poster hash: 37664...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå