Gå til innhold

Hvor lang tid før dette kuttet gror tror du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo veldig lite men det spriker så forferdelig og er ganske ubehagelig. Kommer det vann på begynner det å blø på nytt. Noen som vet ca?

Anonymous poster hash: 4077b...7d8

post-42-641753_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rens det godt og stripse det. Bandasjer rundt og bruk engangs hansker når du jobber i huset, er på badet med barna osv., da slipper du å skifte bandasje så ofte. Når du dusjer tar du på en engangshanske og taper godt rundt mansjetten.

Gjør du det og har et godt immunforsvar så bør det gro fort. Har du sinktilskudd i hus og C-vit. så kan du med fordel ta det.

Viktig å sikre det slik at du ikke stadig river det opp og får bakterier i det.

Du kan bøye og strekke fingeren som normalt?

Vet jeg ikke svarer direkte på spørsmålet ditt, men det kan variere etter hvor bra grohud du har og hvor mye fred det får.

Anonymous poster hash: 1ba51...774
Skrevet

Rens det godt og stripse det. Bandasjer rundt og bruk engangs hansker når du jobber i huset, er på badet med barna osv., da slipper du å skifte bandasje så ofte. Når du dusjer tar du på en engangshanske og taper godt rundt mansjetten.

Gjør du det og har et godt immunforsvar så bør det gro fort. Har du sinktilskudd i hus og C-vit. så kan du med fordel ta det.

Viktig å sikre det slik at du ikke stadig river det opp og får bakterier i det.

Du kan bøye og strekke fingeren som normalt?

Vet jeg ikke svarer direkte på spørsmålet ditt, men det kan variere etter hvor bra grohud du har og hvor mye fred det får.

Jeg kan fint bøye ja, men det er ubehagelig. Med strips, mener du disse? http://multimedia.3m.com/mws/media/1001995P/steri-strip-elastic-skin-closures-e4541.jpg

Og pyrisept funker vel godt som rens? Takk for tips:)

HI

Skrevet

Jeg kan fint bøye ja, men det er ubehagelig. Med strips, mener du disse? http://multimedia.3m.com/mws/media/1001995P/steri-strip-elastic-skin-closures-e4541.jpg

Og pyrisept funker vel godt som rens? Takk for tips:)

HI

Ja, de er helt greie. Det er ulike typer, tror ikke det er så nøye akkurat hvilken type. Viktigst er at du renser godt før du stripser slik at du ikke "lukker inne" bakterier. Pyrisept går fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...