Gå til innhold

Ensom på høytidsdager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stor familie, men ingen tradisjon for å gjøre ting sammen i høytider, eller festdager som 17 mai. Har min egen lille familie også, med 2 barn i alder 1-4 år. Få venner, og de jeg har gjør ting sammen med familie på slike dager.

Møtte mange på skolen og i toget, men de fleste er jeg bare "på hils" med..

Klart jeg kunne invitert foreldre og søskene mine hit i dag, men syns det er så kjipt at jeg feks aldri blir invitert til dem, på 17 mai, jul, bursdager..

Så når jeg ser alle er i selskap og i middag hos familie, så får jeg en sånn ensomhetsfølelse.. Og litt missunelse.

Det er ikke det, jeg koser meg med mine 2 barn, men vi skulle gjerne vært fler..

Anonymous poster hash: 18a8e...32b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har stor familie, men ingen tradisjon for å gjøre ting sammen i høytider, eller festdager som 17 mai. Har min egen lille familie også, med 2 barn i alder 1-4 år. Få venner, og de jeg har gjør ting sammen med familie på slike dager.

Møtte mange på skolen og i toget, men de fleste er jeg bare "på hils" med..

Klart jeg kunne invitert foreldre og søskene mine hit i dag, men syns det er så kjipt at jeg feks aldri blir invitert til dem, på 17 mai, jul, bursdager..

Så når jeg ser alle er i selskap og i middag hos familie, så får jeg en sånn ensomhetsfølelse.. Og litt missunelse.

Det er ikke det, jeg koser meg med mine 2 barn, men vi skulle gjerne vært fler..

Anonymous poster hash: 18a8e...32b

Tror veldig mange har det sånn og er fornøyd med det. Så ser man alle de som legger ut bilder av div og tror det bare er en selv som kun er med egen familie. LAgnoen hyggelige tradisjoner for dere og vær sosial når det passer seg sånn.

Anonymous poster hash: 6580d...e69

Skrevet

Akkurat sånn har vi det og! Men jeg har hatt mer ensomme dager før jeg fikk egen familie. Derfor koser vi oss bare vi fire, og setter pris på det.

Anonymous poster hash: bcbb0...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...