Gå til innhold

Legger dere barna til vanlig tid idag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sønnen min på 4 år må opp 6.30 i morgen så jeg la han ca 19.45.

Men får litt dårlig samvitighet når jeg hører naboene utenfor som har felles grilling for alle naboene,å barna som ler å koser seg.

 

Så hva gjør dere andre med leggetider i dag?

Får de være lenger oppe eller er det vanlig leggetid i dag?

Tenker mest på dere med barn i 3-4-5 års alderen.



Anonymous poster hash: 813ce...b35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig leggetid. Hverdag i morra!

 

Anonymous poster hash: 5e66d...6bc

Skrevet

Begge la seg før tiden i dag. De var stuptrøtte

 

Anonymous poster hash: 20990...80b

Skrevet

Selvfølgelig.
De har hatt en travel dag og er utslitte samtidig som de skal opp til vanlig tid i morgen



Anonymous poster hash: 635c5...8cb
Skrevet

Her la de seg før vanlig leggetid....totalt utslitt..

Skrevet

Vesla på snart fire var kjempetrøtt etter en lang og innholdsrik dag. Hun sovnet før klokka 19, vanligvis sovner hun mellom 19 og 19.30. Hun skal i barnehagen i morgen, så det hadde ikke vært bra å legge seg mange timer etter vanlig leggetid.

 

Anonymous poster hash: 63dc4...0d0

Skrevet

min er 3 år og sovna til vanlig tid, var kjempe sliten og trøtt

Skrevet

Føler meg bare som den strenge mammaen som alltid går inn å legger sønnen min før alle andre :P

Er jo to andre familier som har barn på samme alder å de er fortsatt ute.

Men for alt jeg vet så kan det jo være at foreldrene har fri i morgen.

Uansett så tok jeg visst rett valg om å legge han til vanlig tid for han er allerede sovnet.



Anonymous poster hash: 813ce...b35
Skrevet

Totalt utslitt her også med barn som holdt på å sovne i sofaen. Ikke noe poeng i å drøye legging da. Vi skal også opp sammen med småfuglene i morgen tidlig. La seg med et smil om munnen :)

 

Anonymous poster hash: 7fefd...b94

Skrevet

Vanlig leggetid for 8- og 4-åringen her.

 

Anonymous poster hash: 4592e...3d7

Skrevet

Totalt utslitt her også med barn som holdt på å sovne i sofaen. Ikke noe poeng i å drøye legging da. Vi skal også opp sammen med småfuglene i morgen tidlig. La seg med et smil om munnen :)

 

Anonymous poster hash: 7fefd...b94

Det siste jeg hørte før han sovnet var at han sang på "ja vi elsker dette landet" hehe..

Han var også veldig fornøyd og blid etter dagen :) 

 

Anonymous poster hash: 813ce...b35

Skrevet

4-åringen la seg Kl 19 istedenfor 1930 idag. Fullstendig utslitt og overtrøtt 😅

 

Anonymous poster hash: d4a4d...f1a

Skrevet

Vanlig legging for begge, skole i morgen

Skrevet

Vanlig tid, vi gikk faktisk en halvtime fortidlig, frøkna var trett.

 

Anonymous poster hash: 10372...913

Skrevet

Vanlig leggetid her og. Minste er midt i trassalderen og skal IKKE sove....men i dag sovnet hun midt i et protestanfall og før hun vanligvis sovner.

Skrevet

Vanlig leggetid her og. Minste er midt i trassalderen og skal IKKE sove....men i dag sovnet hun midt i et protestanfall og før hun vanligvis sovner.

Småen her er ikke i trassalderen men sliter veldig med å sovne  de siste ukene,det tar gjerne 2 timer før han sovner.

Men i dag tok det ca 15 minutter før han sovnet så det var veldig deilig! :)

 

Anonymous poster hash: 813ce...b35

Skrevet

Her la ungene seg før leggetid :P stuptrøtte alle mann :P har ikke dårlig samvittighet.de har kosa seg masse idag :)

 

Anonymous poster hash: 70bc3...5eb

Gjest Sekretøsa
Skrevet

3 åringen la seg nettopp, og de to andre skal være med på fyrverkerikonsert kl 23.

Skrevet

Hun legger seg til vanlig tid. Det er skole i morgen.

Skrevet

Her i huset var det nesten tidligere enn vanlig! 8-åringen har vært på beina siden kl.0630 og har gått 1, 2 mil på asfalt i tillegg til leker på skolen, konsert osv.



Anonymous poster hash: f43fd...3d6
Skrevet

1 åringen var i seng 20.00, de andre to har reist til byen for å se fyrverkeri 😆

 

Anonymous poster hash: d07dd...b1f

Skrevet

Småen hadde også veldig lyst å se fyrverkeri i byn men det begynner 23.15 å det er helt uaktuelt når han må opp senest 6.30 i morgen.

 



Anonymous poster hash: 813ce...b35
Skrevet

Tja, de kunne sikkert fått vært oppe litt lenger om det var noe som foregikk, men her er vi stort sett så slitne og fornøyde når siste toget har gått at vi heller er tidligere i seng enn vanlig.  I dag var ikke noe unntak.

Skrevet

Her sov hele gjengen til 8/8.30 i dag. Hatt en super dag, som endte med grilling med flere familier. Barna løp rundt og hadde det supergøy. Ble sent. Mine på 4, 7 og 10 var ikke i seng før 22. Selv om det er skole og bhg i morgen.

 

Han på 4 får sove så lenge han vil i morgen, men de to andre må opp. Regner med det blir en ekstra tidlig kveld i morgen. 😊

Skrevet

Småen sov til 9 i dag men han sovnet ikke før 21.30 i går å var våken ca 1 time i natt minst,så han trenger nok søvnen.



Anonymous poster hash: 813ce...b35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...