Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 Jeg og sønnen min på 4 år må opp 6.30 i morgen så jeg la han ca 19.45. Men får litt dårlig samvitighet når jeg hører naboene utenfor som har felles grilling for alle naboene,å barna som ler å koser seg. Så hva gjør dere andre med leggetider i dag? Får de være lenger oppe eller er det vanlig leggetid i dag? Tenker mest på dere med barn i 3-4-5 års alderen. Anonymous poster hash: 813ce...b35
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Vanlig leggetid. Hverdag i morra! Anonymous poster hash: 5e66d...6bc
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 Begge la seg før tiden i dag. De var stuptrøtte Anonymous poster hash: 20990...80b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Selvfølgelig.De har hatt en travel dag og er utslitte samtidig som de skal opp til vanlig tid i morgen Anonymous poster hash: 635c5...8cb
TinaK 1990 Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 Her la de seg før vanlig leggetid....totalt utslitt..
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 Vesla på snart fire var kjempetrøtt etter en lang og innholdsrik dag. Hun sovnet før klokka 19, vanligvis sovner hun mellom 19 og 19.30. Hun skal i barnehagen i morgen, så det hadde ikke vært bra å legge seg mange timer etter vanlig leggetid. Anonymous poster hash: 63dc4...0d0
februarprins2013 Skrevet 17. mai 2016 #7 Skrevet 17. mai 2016 min er 3 år og sovna til vanlig tid, var kjempe sliten og trøtt
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #8 Skrevet 17. mai 2016 Føler meg bare som den strenge mammaen som alltid går inn å legger sønnen min før alle andre Er jo to andre familier som har barn på samme alder å de er fortsatt ute. Men for alt jeg vet så kan det jo være at foreldrene har fri i morgen. Uansett så tok jeg visst rett valg om å legge han til vanlig tid for han er allerede sovnet. Anonymous poster hash: 813ce...b35
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #9 Skrevet 17. mai 2016 Totalt utslitt her også med barn som holdt på å sovne i sofaen. Ikke noe poeng i å drøye legging da. Vi skal også opp sammen med småfuglene i morgen tidlig. La seg med et smil om munnen Anonymous poster hash: 7fefd...b94
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #10 Skrevet 17. mai 2016 Vanlig leggetid for 8- og 4-åringen her. Anonymous poster hash: 4592e...3d7
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #11 Skrevet 17. mai 2016 Totalt utslitt her også med barn som holdt på å sovne i sofaen. Ikke noe poeng i å drøye legging da. Vi skal også opp sammen med småfuglene i morgen tidlig. La seg med et smil om munnen Anonymous poster hash: 7fefd...b94 Det siste jeg hørte før han sovnet var at han sang på "ja vi elsker dette landet" hehe.. Han var også veldig fornøyd og blid etter dagen Anonymous poster hash: 813ce...b35
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #12 Skrevet 17. mai 2016 4-åringen la seg Kl 19 istedenfor 1930 idag. Fullstendig utslitt og overtrøtt 😅 Anonymous poster hash: d4a4d...f1a
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #14 Skrevet 17. mai 2016 Vanlig tid, vi gikk faktisk en halvtime fortidlig, frøkna var trett. Anonymous poster hash: 10372...913
Salomine Skrevet 17. mai 2016 #15 Skrevet 17. mai 2016 Vanlig leggetid her og. Minste er midt i trassalderen og skal IKKE sove....men i dag sovnet hun midt i et protestanfall og før hun vanligvis sovner.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #16 Skrevet 17. mai 2016 Vanlig leggetid her og. Minste er midt i trassalderen og skal IKKE sove....men i dag sovnet hun midt i et protestanfall og før hun vanligvis sovner. Småen her er ikke i trassalderen men sliter veldig med å sovne de siste ukene,det tar gjerne 2 timer før han sovner. Men i dag tok det ca 15 minutter før han sovnet så det var veldig deilig! Anonymous poster hash: 813ce...b35
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #17 Skrevet 17. mai 2016 Her la ungene seg før leggetid stuptrøtte alle mann har ikke dårlig samvittighet.de har kosa seg masse idag Anonymous poster hash: 70bc3...5eb
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mai 2016 #18 Skrevet 17. mai 2016 3 åringen la seg nettopp, og de to andre skal være med på fyrverkerikonsert kl 23.
sotosmor Skrevet 17. mai 2016 #19 Skrevet 17. mai 2016 Hun legger seg til vanlig tid. Det er skole i morgen.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #20 Skrevet 17. mai 2016 Her i huset var det nesten tidligere enn vanlig! 8-åringen har vært på beina siden kl.0630 og har gått 1, 2 mil på asfalt i tillegg til leker på skolen, konsert osv. Anonymous poster hash: f43fd...3d6
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #21 Skrevet 17. mai 2016 1 åringen var i seng 20.00, de andre to har reist til byen for å se fyrverkeri 😆 Anonymous poster hash: d07dd...b1f
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #22 Skrevet 17. mai 2016 Småen hadde også veldig lyst å se fyrverkeri i byn men det begynner 23.15 å det er helt uaktuelt når han må opp senest 6.30 i morgen. Anonymous poster hash: 813ce...b35
Yellow Brick Road Skrevet 17. mai 2016 #23 Skrevet 17. mai 2016 Tja, de kunne sikkert fått vært oppe litt lenger om det var noe som foregikk, men her er vi stort sett så slitne og fornøyde når siste toget har gått at vi heller er tidligere i seng enn vanlig. I dag var ikke noe unntak.
Tired mama Skrevet 17. mai 2016 #24 Skrevet 17. mai 2016 Her sov hele gjengen til 8/8.30 i dag. Hatt en super dag, som endte med grilling med flere familier. Barna løp rundt og hadde det supergøy. Ble sent. Mine på 4, 7 og 10 var ikke i seng før 22. Selv om det er skole og bhg i morgen. Han på 4 får sove så lenge han vil i morgen, men de to andre må opp. Regner med det blir en ekstra tidlig kveld i morgen. 😊
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #25 Skrevet 17. mai 2016 Småen sov til 9 i dag men han sovnet ikke før 21.30 i går å var våken ca 1 time i natt minst,så han trenger nok søvnen. Anonymous poster hash: 813ce...b35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå