Gå til innhold

Ikm uke 23


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Gratulerer :)

 

Her er det bare rare grå skyggestreker. Hadde glemt at jeg hadde samme frustrasjonene sist gang jeg bestilte fra billige tester... Det blir skyggestrekk selv når samboeren tok testen, vi sjekket sist gang fordi vi begge var irriterte på testene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarte ikke vente mer og tok den digitale i dag og der stod det "gravid" 😄😄😄 Hurra 😄❤️ Så spennende. Da er det bare å nyte de siste dagene før kvalmen kommer (i hvert fall hvis det blir likt som sist 😁).

 

Så kjedelig med skyggestreker Harefrøken! Når er ikm? Jeg har aldri fått skyggestreker på sånne billige tester.... Men jeg har skjønt at det er vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra hurra sokkedyret! :D Artig:-) 


Har IKM idag og ingen TR enda! :D meen, kan komme noen dager or sent, er jo kjent for det kroppen min.. men håper litt likevel da:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tr her heller. Men mye murringer. Har skrevet ikm idag. Men vil tro ikm er iløpet av uka. Pga sen el.

Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere med positive tester

 

Vi var på forsamtale (privat) ang ivf på tirsdag. På ultralyd så han at el hadde stoppet og at jeg hadde startet med crinone for tidlig :/. Så den måtte jeg slutte med å bare vente å se når tanta ville dukke opp. På han hørtes det ut som om det ville ta noen uker, så at tanta dukket opp i dag morges ble en positiv overraskelse .

Han sa at slimehinnen var tynn og at det kan gjør det vanskeligere å få det til selv. Spermen var ok 35 mill, men 10 % bevegelige, kan være siden han hadde høy feber i påsken.

pga leddgikt, psoriasis o.l i familien ville han at jeg skal ta en betenelses dempende medisin fra positiv test, tidligere ved ivf tilfelle kroppen min angriper svangerskapet.

Siden tanta dukka opp i dag så har vi 3 eggløsninger å prøve på før ivf, før den siste skulle jeg inn å få scrathing. Så om vi ikke lykkes til august så blir det ivf på oss :) Vi er så lei nå som det snart er gått 2 år å vi har vært så uheldige, så det føles godt at vi har bestemt oss for dette nå. Det blir for lenge for oss å vente til slutten av januar for å få forsamtale i det offentlige.

 

Håper vi greier det selv før ivf og at de nye medisinene er det som skal til, men om ikke så gleder jeg meg til å starte med forsøk der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Notabella! Det er så urettferdig at det skal være så vanskelig for noen! Håper medisinene gjør susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til Notabella! Det er så urettferdig at det skal være så vanskelig for noen! Håper medisinene gjør susen!

 

Takk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper spiren snart sitter snart <3 enig med at det er urettferdig at noen må gjennom så mye... håper på det beste! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle den venstre puppen min at jeg er gravid?! 😖 Den høyre vokser men ikke den venstre. Hva i alle dager?! Noen som har opplevd/ hørt om dette?

Håper det går seg til! 😖😝😂😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle den venstre puppen min at jeg er gravid?! 😖 Den høyre vokser men ikke den venstre. Hva i alle dager?! Noen som har opplevd/ hørt om dette?

Håper det går seg til! 😖😝😂😖

Heilt normalt! Hehe.

Så begynner de å lekke litt etterhvert, ikke alle opplever det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt normalt! Hehe.

Så begynner de å lekke litt etterhvert, ikke alle opplever det.

Sist gang vokste de nå symmetrisk. Har ikke opplevd at de drypper, ikke når jeg ammet engang. Får satse på at det går seg til. Får litt skrekkbilder i hodet om at den ene blir veldig stor og den andre bare forblir liten og ikke vil produsere melk 😖 Men det er tidlig enda, det går seg nok til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det damer? Flere positive eller negative tester?

Har ikke testa enda, tror ikm er i dag. Men venter og ser an et par dager til før jeg evnt tester😊 Vært veldig svimmel og uvel i dag. Hadde vært ålreit om det var en god grunn til det, men tør ikke få forhåpninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig. Her måtte jeg ty til bleier for baby når lekkasjen var på det verste under amminga :P

Endret av Utålmidig.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått den trofaste dagen-før-mensen-migrenen, så er ikke så håpefull... Da er vi nok snart over på PP12. Var til generell kontroll hos gynekolog i april, fikk beskjed om å bestille time til høsten dersom ingenting hadde skjedd enda. Lurer på å ringe allerede nå, siden det pleier være minst tre måneder ventetid der. Gruer meg litt til det som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde tanta var her. Men neida. Var bare en flekk. Så da venter jeg.

 

Kan jo ikke regne med at kroppen er tipp topp etter sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer tanta i løpet av helga. Hadde trodd hun kom i dag.

Fortsatt mye utflod og høy temp.

Hatt litt ømme pupper denne perioden, men ikke sånn utenpå, mer inni, som om det plutselig blir kaldt. Lite murringer.

 

Kjedelig med varierende sykluser, i fjor var de ganske forutsigbare. Er jo litt halvgammel 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få spørre hva tempen din er nå rundt IKM ? Holder på å tempe selv☺️

 

Anonymous poster hash: 66256...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få spørre hva tempen din er nå rundt IKM ? Holder på å tempe selv☺️

 

Anonymous poster hash: 66256...b89

37,1-37,3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på det samme i temp selv☺️ Har du tatt test?😃

 

Anonymous poster hash: 66256...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på det samme i temp selv☺️ Har du tatt test?😃

 

Anonymous poster hash: 66256...b89

Tør ikke 😆 Hater blendahvite tester.

Har følt nedpress i formiddag og ømme pupper i kveld. Tempen er 37,2-37,3.

Har blitt lurt av både symptomer og sykluslengde tidligere 😝

Ser det an litt til, plutselig dukker tanta opp.

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ikke fått TR her... jeg testa på fredagsmorgen og den var negativ.. er noen dager over nå og har ømme pupper... venter denne uka  ut med å se om TR dukker opp før jeg evt tar en test til helga..  belager meg på å få mensen, jeg tør rett å slett ikke å håpe på noe annet! :o   



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg en løpetur, det hender det setter fortgang i mensen.

 

Har vært gravid tre ganger, og har rundt IKM pleid å være så oppblåst at jeg har måtte holde inn magen. Jeg er ikke oppblåst nå, tviler derfor på at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...