Gå til innhold

Ikm uke 23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fikk nok av negative tester forrige pp jeg også... dritkjedelig faktisk!

hvilke pp er dere i?

Har slutta å telle. Men 2,5 år. Sa for 3,5 uker siden. Så 1 pp etter sa. Før det 6 pp etter ma. Før det 12pp etter sa.

Sånn går no dagan... Og jeg nekter å gi meg.

Har slutta å telle. Men 2,5 år. Sa for 3,5 uker siden. Så 1 pp etter sa. Før det 6 pp etter ma. Før det 12pp etter sa.

Sånn går no dagan... Og jeg nekter å gi meg.

Håper inderlig at det klaffer! Høres ut som en tøff periode dere har hatt... krysser fingrene for deg

Oi, beinhardt hannepålandet! Håper det blir baby på deg snart!!

Håper det blir resulterer her også snart for nå begynner all denne prøvingen, skuffelsene, håpet, frykten, timingen å slite på forholdet. vi begynner å bli sliten og utålmodig begge to. Men det mååå jo bli noe snart nå!! "Krysser fingrene".

Vi er i pp 7 forresten. Ikm er ikke før fredag og jeg skal prøve å ikke teste før evt om mensen ikke har kommet lørdag. Spørs om jeg klarer å holde meg 😁

Annonse

Annonse

akutt ryggsmerter nederst i ryggen/ halebeinet i dag :/. Hadde det i fjor når jeg var gravid, begynte da også 8 dpo å forsatte lenge. Det stråler litt frem mot nederst i magen, stråler ned mot rumpå og litt oppover ryggen. Håper det er et symtom denne gangen også, har ikke hatt det slik i andre sykluser.

Skal på forsamtale til privat ivf i morgen, så vi kan få hjelp der om vi ikke skulle være så heldige å bli gravid før august/ september

akutt ryggsmerter nederst i ryggen/ halebeinet i dag :/. Hadde det i fjor når jeg var gravid, begynte da også 8 dpo å forsatte lenge. Det stråler litt frem mot nederst i magen, stråler ned mot rumpå og litt oppover ryggen. Håper det er et symtom denne gangen også, har ikke hatt det slik i andre sykluser.

Skal på forsamtale til privat ivf i morgen, så vi kan få hjelp der om vi ikke skulle være så heldige å bli gravid før august/ september

Høres lovende ut!

Jeg hadde tenkt å snike meg til en test i dag tidlig men så måtte jeg på do kl 4 og orket ikke ta det da, så da må jeg holde ut litt til. Sikkert like bra for den er vel negativ. Å men jeg lever litt i håpet! På en måte vil jeg bare leve i håpet lengt mulig for det føles bedre og mer optimistisk men så blir jeg redd for kræsjlandingen som kommer med tr på fredag 😁😁😁

jeg har kun EN strimmeltest igjen... og har innmari lyst å bruke den, men venter, og skal vente til over helga.. IKM er på torsdag 09. juni, og jeg trenger som regel alltid ett par dager etter mensdato for å komme skikkelig igang med den... prøver å virke rolig og uaffektert men innvendig er jeg opp og ned:-/ 

denne perioden har jeg ikke hatt el-slim eller noe tegn,merkelig nok..  så tviler sterkt :-(

har forresten vært "sliten" i korsryggen og kjent det litt nedover lårene.. vet ikke om dette kan være et symptom eller om det bare er jeg som er på symptomjakt... igår klødde den ene puppen min på og rundt brystvorta.. hadde dere tatt dette som symptomer eller ikke tenkt over det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...