Gå til innhold

Ingen venner. Hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud jeg har ingen venner. Man kjenner på det først når det er høytidsdager og sånt. Har vært ute med min kjæreste og ungen. Vi var og så på barnetoget og så spiste vi mat og is så kom vi tilbake hjem. Kjæresten gikk får å hjelpe en venn med å fikse noe. Og jeg sitter her alene med ungen og kjeder oss. Når jeg ser ut fra vinduet så er det bare flere sammenspleiset gjeng som går forbi. Hører latter og skrik ut på gatene. Føler meg bare mer ensom. Familien min bor langt unna og det gjør familien til kjæresten min også. Får så dårlig samvittighet av å se ungen sitte her hjemme å kjeder seg. Hva gjør man i dette tilfelle? Noen som kan trøste?

Anonymous poster hash: c0562...92c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøve å finne venner  :D

Jeg vet ikke helt hvor du bor, men det finnes helt sikkert noen som ønsker å bli kjent med deg. Prøvd å legge ut annonse her inne? Ser ofte folk som søker venninner, så du er ikke alene om å føle deg ensom

Anonymous poster hash: 6b7e8...c7b
Skrevet

Du må gjøre noe for å få venner der du bor. Det er bare du som kan gjøre noe med det.

Sett deg som mål at du innen 17. mai neste år skal ha minst en ny venninne. Meld deg på kurs, frivillig arbeid osv.

Anonymous poster hash: 6e8bb...90a
Skrevet

Takk for svar. Synes det blir vanskelig å skaffe seg venner mens man har barn. Siden de fleste i min alder ikke har barn selv. Hadde ønsket jeg kunne finne noen med barn som er like gamle som ungen min.

Hi

Skrevet

Takk for svar. Synes det blir vanskelig å skaffe seg venner mens man har barn. Siden de fleste i min alder ikke har barn selv. Hadde ønsket jeg kunne finne noen med barn som er like gamle som ungen min.

Hi

Sett opp lapp i barnehagen eller andre steder.

Ikke sett for mange kriterier på forhånd til hvordan du ser for deg fremtidige venner, da utelukker du høyst sannsynlig mange du kunne blitt gode venner med.

Skrevet

Sett opp lapp i barnehagen eller andre steder.

Ikke sett for mange kriterier på forhånd til hvordan du ser for deg fremtidige venner, da utelukker du høyst sannsynlig mange du kunne blitt gode venner med.

Lapp i barnehagen var litt spesielt, inviter heller til en mammakveld, så er det sikkert noen du kan bygge vennskap med derfra.

Anonymous poster hash: 958db...f69

Skrevet

spør på en side her inne om det finnes andre der du bor med barn i din alder, finnes facebookgrupper for sosiale ting/vennefinner

Anonymous poster hash: 38c76...69a
Skrevet

Lapp i barnehagen var litt spesielt, inviter heller til en mammakveld, så er det sikkert noen du kan bygge vennskap med derfra.

Anonymous poster hash: 958db...f69

Enig, lapp i bhg. er spesielt. Hva med å invitere barnets venner med foreldre på noe?

Anonymous poster hash: 433dc...ee3

Skrevet

Hi

Hvor gammelt er barnet ditt?

Skrevet

Hvor bor du? :) jeg trenger flere venner, har faktisk ikke så mange selv... Er 25 år :)

Anonymous poster hash: 52a0d...12f

Skrevet

Jeg ønsker meg også flere venner. Skjønner hva du mener og skulle ønske vi hadde noen å være sammen med på sånne dager, i helger osv. Bor på Sunnmøre.

Anonymous poster hash: d07a0...5db

Skrevet

Hvor bor du? Jeg trenger også flere venner! Bor i Telemark :-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...