Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 Min gode snille venninne har satt av en hel uke av sommerferien til å hjelpe meg og jentungen med flytting. Hun henter oss på flyplassen når vi kommer, kjører oss til det nye huset og skal bo med oss en uke for å hjelpe oss å komme i gang, montere møbler, handle inn ting som trengs osv. Jeg er så evig takknemlig, og vil gjerne gi henne en liten oppmerksomhet. Hun tar ikke aldri i mot penger for å hjelpe noen, men jeg tenker det er vanskeligere å takke nei om jeg ha en fysisk ting eller gave. Jeg skal selvfølgelig betale for bensinen slik at hun ikke har noe utgifter med kjøringen, men hva annet kan være fint? Anonymous poster hash: 0ce4a...fd7
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Wow så fantastisk.. Invitert og betal en bedre middag. Kanskje med show? Anonymous poster hash: cd3ef...193
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 Om du vet hun liker massasje eller lignende, kanskje du kan gi henne en spatime, gavekort på massasje eller lignende? Om du har muligheten til det kan du og hun kanskje reise en dag eller en overnattig på spa til høsten - og du gir henne gavekort på det. Da kan dere glede dere sammen om det frem til dere drar. Men du trenger ikke bruke mye penger på noe. Av og til kan det symbolske være en vel så fin gave. Jeg rammet en gang inn en nøkkel i en fin ramme og ga til en person som en symbolsk gave. Nøkkelen var ikke til bruk noe sted. Men for den som mottok det var budskapet helt klart, og jeg vet at den fremdeles henger på veggen hos personen. Personen har ofte gitt tilbakemelding om at det den nøkkelen symboliserte var utrolig viktig og ble satt veldig pris på. Så må du gå på budsjett på gaven så er det bare å legge litt kreativitet og hjertet i det og heller finne på noe symbolsk Anonymous poster hash: f9f6a...bcd
Helene Harepus Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Er du flink i håndarbeid? Jeg vet at jeg ville blitt veldig glad for f.eks strikket/heklet teppe. Det er personlig og varmer mer enn bare kroppen
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 Er du flink i håndarbeid? Jeg vet at jeg ville blitt veldig glad for f.eks strikket/heklet teppe. Det er personlig og varmer mer enn bare kroppen Huff jeg hadde ikke blitt glad for det dessverre Anonymous poster hash: cd3ef...193
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 Min gode snille venninne har satt av en hel uke av sommerferien til å hjelpe meg og jentungen med flytting. Hun henter oss på flyplassen når vi kommer, kjører oss til det nye huset og skal bo med oss en uke for å hjelpe oss å komme i gang, montere møbler, handle inn ting som trengs osv. Jeg er så evig takknemlig, og vil gjerne gi henne en liten oppmerksomhet. Hun tar ikke aldri i mot penger for å hjelpe noen, men jeg tenker det er vanskeligere å takke nei om jeg ha en fysisk ting eller gave. Jeg skal selvfølgelig betale for bensinen slik at hun ikke har noe utgifter med kjøringen, men hva annet kan være fint? Anonymous poster hash: 0ce4a...fd7 Gavekort Anonymous poster hash: 91545...f39
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #7 Skrevet 17. mai 2016 Er du flink i håndarbeid? Jeg vet at jeg ville blitt veldig glad for f.eks strikket/heklet teppe. Det er personlig og varmer mer enn bare kroppen Supert tips, tusen takk! Men håndarbeid er dessverre min svakeste side, så jeg tviler på at verken du, venninnen min eller noen andre for den saks skyld, ville blitt glad for noe jeg har laget selv. Kunne vel gitt dere en god latter, men det er det Anonymous poster hash: 0ce4a...fd7
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #8 Skrevet 17. mai 2016 jeg tok veninnen min med på en helaften: spa med bobblebad, badstuer og hvitvin, kino og resturang. Hun ante ikke hva vi skulle, det var nesten som et utdrikkingsllag😊 Veeeldig fin dag! Jeg betalte for alt, hun var blakk og depp og ble veldig veldig glad! Anonymous poster hash: c9475...755
Helene Harepus Skrevet 18. mai 2016 #9 Skrevet 18. mai 2016 Supert tips, tusen takk! Men håndarbeid er dessverre min svakeste side, så jeg tviler på at verken du, venninnen min eller noen andre for den saks skyld, ville blitt glad for noe jeg har laget selv. Kunne vel gitt dere en god latter, men det er det Anonymous poster hash: 0ce4a...fd7 Aldri undervurdere en god latter!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #10 Skrevet 18. mai 2016 Siden det er en så god venninne, så tenker jeg vel egentlig at du vet hva hun har lyst til/drømmer om. La henne få det! Eventuelt at dere deler opplevelsen sammen! (Jeg hadde ikke blitt glad for "spa" f.eks. som flere foreslår her). Det kan være billetter til en forestilling, en god middag, en aktivitet eller noe annet. Eksempler: Har to svært nære venninner: - Den ene hadde jeg leid to mc-er og så hadde vi kjørt tur sammen - Den andre hadde jeg kjøpt konsertbilletter til så vi kunne gå sammen Anonymous poster hash: 1bf01...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå