Gå til innhold

Flasser i ansiktet - men ikke tørr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatr i mange mnd flasset rundt og mellom øyenbryna. Ikke slik at det synes, annet en de små "hudbitene" på nært hold (tett i tett, men får ikke hudløse flekker). Men greia er, at huden ikke er tørr. Jeg har fet hud.

Jeg tatoverte øyenbryna for en stund siden, og det startet etter det. Sikkett tilfeldig, jeg flasser ikke PÅ bryna. Men hvordan løse det? Ser ikke så fint ut de få gangene jeg har pudder el foundation over det området... Har prøvd å smøre med en tykk krem fra aderma over, i lang tid, uten hell..

Anonymous poster hash: aa335...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp:-)

Skrevet

Jeg har samme problem, også tatovert øyenbrynene! Men ikke noen gode tips å komme med...

Anonymous poster hash: 33985...76c

Skrevet

Hatr i mange mnd flasset rundt og mellom øyenbryna. Ikke slik at det synes, annet en de små "hudbitene" på nært hold (tett i tett, men får ikke hudløse flekker). Men greia er, at huden ikke er tørr. Jeg har fet hud.

Jeg tatoverte øyenbryna for en stund siden, og det startet etter det. Sikkett tilfeldig, jeg flasser ikke PÅ bryna. Men hvordan løse det? Ser ikke så fint ut de få gangene jeg har pudder el foundation over det området... Har prøvd å smøre med en tykk krem fra aderma over, i lang tid, uten hell..

Jeg har sånn noen ganger på nesa og ned på siden av den. Har da smørt noen ganger med hydrokortison, og da forsvinner det etterhvert.

Anonymous poster hash: 82a5e...660

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...