Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 mine syns så godt, det er helt utrolig. De har alltid synes men ikke så mye som nå. Er det fordi jeg har gått ned i vekt? Bør jeg bli bekymret? Anonymous poster hash: ec58c...bc9
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Lurer på det samme... men jeg har på hendene. Lurer på om det er noe som kommer med årene? Anonymous poster hash: 9427a...083
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 Lurer på det samme... men jeg har på hendene. Lurer på om det er noe som kommer med årene? Anonymous poster hash: 9427a...083 Jeg har på begge armene og hendene. Både når jeg sitter og står. Håper bare det ikke er noe farlig. Hi Anonymous poster hash: ec58c...bc9
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Noen har årer som ligger litt mer overfladisk og dermed synes bedre. Kan også bli noe større ved trening/mye tungt arbeid. De blir gjerne mer synlige også når det er varmt. Jeg synes årer på hender til både kvinner og menn er flott, det viser hender som er aktive, hender med erfaring, sterke hender. Anonymous poster hash: c7b0f...16b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 Noen er bygd sånn. Jeg har også det. Godt når jeg skal ta blodprøver, ingen stikker feil Har du gått ned vises de nok mer, fettet er jo borte. Anonymous poster hash: 519c1...16c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 Noen er bygd sånn. Jeg har også det. Godt når jeg skal ta blodprøver, ingen stikker feil Har du gått ned vises de nok mer, fettet er jo borte. Anonymous poster hash: 519c1...16c Er nok pga at jeg har gått ned. For de synes mye mer, de er kjempesvære. Tusen takk for svar til alle Hi Anonymous poster hash: ec58c...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå