Gå til innhold

Blodårene på armene


Anbefalte innlegg

Skrevet

mine syns så godt, det er helt utrolig.

De har alltid synes men ikke så mye som nå. Er det fordi jeg har gått ned i vekt?

Bør jeg bli bekymret?

 

Anonymous poster hash: ec58c...bc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme... men jeg har på hendene. Lurer på om det er noe som kommer med årene?



Anonymous poster hash: 9427a...083
Skrevet

 

Lurer på det samme... men jeg har på hendene. Lurer på om det er noe som kommer med årene?

 

Anonymous poster hash: 9427a...083

Jeg har på begge armene og hendene.

Både når jeg sitter og står.

Håper bare det ikke er noe farlig.

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: ec58c...bc9

Skrevet

Noen har årer som ligger litt mer overfladisk og dermed synes bedre.

Kan også bli noe større ved trening/mye tungt arbeid.

De blir gjerne mer synlige også når det er varmt.

 

Jeg synes årer på hender til både kvinner og menn er flott, det viser hender som er aktive, hender med erfaring, sterke hender.



Anonymous poster hash: c7b0f...16b
Skrevet

Noen er bygd sånn. Jeg har også det.

Godt når jeg skal ta blodprøver, ingen stikker feil ;)

Har du gått ned vises de nok mer, fettet er jo borte.

 

Anonymous poster hash: 519c1...16c

Skrevet

Noen er bygd sånn. Jeg har også det.

Godt når jeg skal ta blodprøver, ingen stikker feil ;)

Har du gått ned vises de nok mer, fettet er jo borte.

 

Anonymous poster hash: 519c1...16c

Er nok pga at jeg har gått ned. For de synes mye mer, de er kjempesvære.

 

Tusen takk for svar til alle

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: ec58c...bc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...