Gå til innhold

Jeg har så lyst på ny barnevogn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er dyrt og unødvendig når vi har en som fungerer bra.... Andremann kommer i august og vognen vi har er en Teutonia duovogn som førstemann har brukt i barnehagen som sovevogn de siste 2 årene. Hjulene er ikke så veldig slitt og bagdelen er jo lite brukt. Eneste dumme med denne vognen er at det er 3 hjul, noe jeg misliker veldig. Den er også litt tungvinn å få inn i bilen, men helt overkommelig. Jeg synes barnevogner er sinnsykt dyrt, og er så i tvil om jeg skal unne meg en ny vogn eller ikke. Jeg har lenge gått og siklet etter Emmaljunga-vogn, med store lufthjul, men den blir aaaalt for dyr å kjøpe ny. Fant en billig, brukt på finn.no, men den ble solgt fort. Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 4b270...18c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beholdt den jeg hadde og spart pengene.

Anonymous poster hash: 259d2...aad

Skrevet

Selge Teutonia og kjøpe ny brukt?

Ikke rart du ikke liker trehjulinger, den du har er en av de verre.

Har hatt den selv. Hvis du går for emmaljunga i stedet, husk de fleste modeller er steintunge ifh den du har nå, og ikke bedre/mindre/lettere å ta ut og inn i bilen.

Anonymous poster hash: 60b59...3e0

Skrevet

Ville kjøpt en brukt en. Viktig å være fornøyd med noe man bruker såpass ofte.

Skrevet

Selg den du har, og kjøp en ny brukt. Om du setter på varsler på finn på den typen du vil ha, så er sjangsen stor for at du klarer å være først til en slik før babyen kommer. 

Anonymous poster hash: cb2e5...645
Skrevet

Å gå fra svinghjul foran, til vanlige 4 hjul må være skikkelig tungvint å trille

Anonymous poster hash: 1854d...e11

Skrevet

Babyjogger city mini GT 💖💖

Anonymous poster hash: 4d2c1...3df

Skrevet

Jeg har en stående. Det er en sort Emmaljunga, men har kun med bag ikke sportsdel. Den er meget lite brukt 7 mnd av et barn, som ny igrunn, fra sent 2014. Kan selge den veldig rimelig hvis du vil ha den, nå står den bare i boden:)

Skrevet

Jeg har en stående. Det er en sort Emmaljunga, men har kun med bag ikke sportsdel. Den er meget lite brukt 7 mnd av et barn, som ny igrunn, fra sent 2014. Kan selge den veldig rimelig hvis du vil ha den, nå står den bare i boden:)

:) Hvilken pris tenkte du? Er det duo-vogn? Hvor bor du?

Hi

Skrevet

:) Hvilken pris tenkte du? Er det duo-vogn? Hvor bor du?

Hi

Det er duovogn ja, så man kan kjøpe sportdel til, jeg har bare med bag. Kanskje en tusenlapp? Nå står den egentlig bare og tar opp plass:) Bor på sørlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...