Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Jeg har en samboer som skal begynne på lavkarbo. Så jeg tenkte jeg skulle rydde litt i matskapet, men det er noen ting jeg er litt usikker på om kan brukes : - linfrø - solsikkekjerner - gresskarkjerner - havremel - mandelmel - natreen - sukrin - havrekli - kruskakli - sesamfrø - fiberhusk - krydderblandinger, f.eks grillkrydder, piffikrydder, gastromat, aromat Noen som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: 593ac...8e2
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Jeg har en samboer som skal begynne på lavkarbo. Så jeg tenkte jeg skulle rydde litt i matskapet, men det er noen ting jeg er litt usikker på om kan brukes : - linfrø - solsikkekjerner - gresskarkjerner - mandelmel - natreen - sukrin - kruskakli - sesamfrø - fiberhusk - krydderblandinger, f.eks grillkrydder, piffikrydder, gastromat, aromat Sjekk om krydderbl. inneholder sukker. Hvis ikke, er de ok☺ Noen som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: 593ac...8e2 Tok bort det som ikke passet inn jeg☺ Anonymous poster hash: 7ba2b...d9d
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 Tok bort det som ikke passet inn jeg☺ Anonymous poster hash: 7ba2b...d9d Betyr det at det som står igjen kan brukes? Hi Anonymous poster hash: 593ac...8e2
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Altså, hva slags lavkarbo skal mannen din gå på da? Kommer jo helt an på hvor mye/lite karbo han skal ha i seg på en dag... Anonymous poster hash: d34a4...6bd
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 Altså, hva slags lavkarbo skal mannen din gå på da? Kommer jo helt an på hvor mye/lite karbo han skal ha i seg på en dag... Anonymous poster hash: d34a4...6bd Er ikke helt sikker, men tror hun skal være i ketose, ketolysekuren Hi Anonymous poster hash: 593ac...8e2
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 Ok. Da er det kun noen få gram karbo hver dag, som er "lov". Letteste er jo å sjekke næringsinnholdet på hver enkelt ting, og kun bruke de varene som har null eller nesten ingen karbohydrater. Husk å spise grønnsaker😉 Anonymous poster hash: d34a4...6bd
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mai 2016 #7 Skrevet 17. mai 2016 Mange krydderblandinger inneholder sukker og/eller smaksforsterker som kan gi sultfølelse. Sjekk bakpå krydderblandingene.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #8 Skrevet 17. mai 2016 Er ikke helt sikker, men tror hun skal være i ketose, ketolysekuren Hi Anonymous poster hash: 593ac...8e2 Ketose betyr under 20 karboer per dag. Er viktig å lese på innholdsfortegnelsen. Mange krydderblandinger inneholder en del sukker samtidig som de er lette å lage selv, så hver litt forsiktig med det. Ellers er jeg enig i listen over Anonymous poster hash: dd1ac...a1d
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #9 Skrevet 17. mai 2016 Ketose betyr under 20 karboer per dag. Er viktig å lese på innholdsfortegnelsen. Mange krydderblandinger inneholder en del sukker samtidig som de er lette å lage selv, så hver litt forsiktig med det. Ellers er jeg enig i listen over Anonymous poster hash: dd1ac...a1d Takk for alle svar Så den listen over er "lovlig" mat? Anonymous poster hash: 593ac...8e2
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #10 Skrevet 17. mai 2016 Mange krydderblandinger inneholder sukker og/eller smaksforsterker som kan gi sultfølelse. Sjekk bakpå krydderblandingene. Vet du hva smaksforsterkerene kan hete? Anonymous poster hash: 593ac...8e2
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mai 2016 #11 Skrevet 17. mai 2016 Vet du hva smaksforsterkerene kan hete? Anonymous poster hash: 593ac...8e2 Det heter smaksforsterker 😊
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #12 Skrevet 17. mai 2016 Det heter smaksforsterker Haha, jupp jeg har skikkelig peiling Anonymous poster hash: 593ac...8e2
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mai 2016 #13 Skrevet 17. mai 2016 Haha, jupp jeg har skikkelig peiling Anonymous poster hash: 593ac...8e2 Hehe ja det kunne jo fort hatt et fancy navn da 😁😉
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #14 Skrevet 18. mai 2016 Samboer skal begynne på lavkarbo, og du gjør jobben for ham ved å undersøke, tilrettelegge og lage maten? Tipper at du skal begynne på lavkarbo du også for å støtte ham? Vet du hva, en voksen mann er da virkelig i stand til å undersøke slikt selv. La ham styre med det. Anonymous poster hash: 3b0f4...15d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #15 Skrevet 18. mai 2016 Er ikke helt sikker, men tror hun skal være i ketose, ketolysekuren Hi Anonymous poster hash: 593ac...8e2 Men hvorfor skal DU styre med det når HAN skal i ketose? Er han ikke i stand til å bruke Google, lese og tenke? Eller er det slik at det er konemor som styrer med alt og mannen bare ligger på sofaen og slapper av? Tviler på at menn til alle damene på DiB som går på lavkarbo undersøker, lager maten og bryr seg med denne idiotiske dietten. Anonymous poster hash: 3b0f4...15d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #16 Skrevet 18. mai 2016 Samboer skal begynne på lavkarbo, og du gjør jobben for ham ved å undersøke, tilrettelegge og lage maten? Tipper at du skal begynne på lavkarbo du også for å støtte ham? Vet du hva, en voksen mann er da virkelig i stand til å undersøke slikt selv. La ham styre med det. Anonymous poster hash: 3b0f4...15d Oi, her var det mange fordommer gitt. Samboeren min er ingen mann Anonymous poster hash: 593ac...8e2
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #17 Skrevet 18. mai 2016 Oi, her var det mange fordommer gitt. Samboeren min er ingen mann Anonymous poster hash: 593ac...8e2 Og det kan man lese av hovedinnlegget? Hva så om det er en kvinne? Hvorfor skal partneren gjøre all jobben for noen som plutselig har bestemt seg for å følge en sær diett? Anonymous poster hash: 3b0f4...15d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #18 Skrevet 18. mai 2016 Og det kan man lese av hovedinnlegget? Hva så om det er en kvinne? Hvorfor skal partneren gjøre all jobben for noen som plutselig har bestemt seg for å følge en sær diett? Anonymous poster hash: 3b0f4...15d Men herlighet da, hvor leser du at jeg skal gjøre all jobben for henne. Hadde bare tenkt til å rydde litt i matskapet mens hun var bortreist. Hva er egentlig problemet ditt? Anonymous poster hash: 593ac...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå