Gå til innhold

Hvordan oppbevare pavlova???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp. Kastet meg på Pavlova- bølgen til 17. mai! 😊 Bunn av eggehviter, sukker, melis, potetmel og hasselnøtter. Men: hvordan oppbevarer jeg den i natt?? På benken? I tine? I kjøleskap? Hjelp!!

 

Anonymous poster hash: 70bd0...8fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På kjøkkenbenken med et kjøkkenhåndkle over.

 

Anonymous poster hash: d7e25...025

Skrevet

På benken med et klede over.

 

Anonymous poster hash: a9ad4...cc3

Skrevet

Takk for svar! Da er det ordnet 😊

HI

 

Anonymous poster hash: 70bd0...8fe

Skrevet

Litt sent svar, men jeg lar den bare stå i ovnen, lagde den tidligere i dag, så er jeg sikker på at den ikke går i stykker 😄 Forutsetter at man ikke skal lage noe annet selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...