Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Jepp. Kastet meg på Pavlova- bølgen til 17. mai! 😊 Bunn av eggehviter, sukker, melis, potetmel og hasselnøtter. Men: hvordan oppbevarer jeg den i natt?? På benken? I tine? I kjøleskap? Hjelp!! Anonymous poster hash: 70bd0...8fe
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 På kjøkkenbenken med et kjøkkenhåndkle over. Anonymous poster hash: d7e25...025
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 På benken med et klede over. Anonymous poster hash: a9ad4...cc3
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 Takk for svar! Da er det ordnet 😊 HI Anonymous poster hash: 70bd0...8fe
Leeloo76 Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Litt sent svar, men jeg lar den bare stå i ovnen, lagde den tidligere i dag, så er jeg sikker på at den ikke går i stykker 😄 Forutsetter at man ikke skal lage noe annet selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå