Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Til venner hvor vi er invitert til kaffe? Gir man mindre da enn om man er invitert til hele festen med middag? Anonymous poster hash: 5e37d...b13
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Ja, men personlig ville jeg aldri gått i et bryllup der jeg var på B-laget Anonymous poster hash: bef26...c0b
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Ja, men personlig ville jeg aldri gått i et bryllup der jeg var på B-laget Anonymous poster hash: bef26...c0b Det synes jeg er helt ok. Jeg er ikke så nærtagen som mange her inne. Dagen handler ikke om meg så jeg lar ikke være å feire andres store dag fordi jeg føler meg snurt. Det synes jeg er barnslig oppførsel. Anonymous poster hash: 5e37d...b13
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 Ja, men personlig ville jeg aldri gått i et bryllup der jeg var på B-laget Anonymous poster hash: bef26...c0b Ja, man gir mindre? Hvor mye er passende da? Anonymous poster hash: 5e37d...b13
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Ja, man gir mindre? Hvor mye er passende da? Anonymous poster hash: 5e37d...b13 Ville gitt fra 500-1000 😊 Anonymous poster hash: c191f...4c5
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #6 Skrevet 16. mai 2016 Ville gitt 500,- Evt gave som kostet 4-500,-. Anonymous poster hash: 0c983...a9c
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #7 Skrevet 16. mai 2016 Hadde kun nær familie og forlovere til middag. Ble mange nok pga stor familie. Venner kom til kaffe og fest. Og de virket fornøyde med det. Er jo festen som er stas uansett. Middag blir jo ofte veldig stivt og formelt med taler osv. Vi fikk mellom 500-1000 fra venner. Anonymous poster hash: 0bf83...4a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå