Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Er gravid og har ikke kjole. Er ganske stor , men får på meg en sort jeans. Den er hel og pen. Tenkte å kombinere det med en blå kåpe og hæler.. Innafor? Anonymous poster hash: cbcc5...59e
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Jeg synes det er innafor som gravid. Selv sitter jeg hjemme alene fordi jeg ikke har annet enn blå jeans å ha på meg, og det synes jeg ikke gjør seg på 17. mai. Anonymous poster hash: b6690...2a0
Gjest Pusikatt Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Her er det kaldt og blåst og regn i morgen (iflg værmeldingen), så jeg har IKKE tenkt å ta på meg hverken skjørt eller kjole. Det blir svarte jeans på meg også. Og sikkert regnkåpe og skjerf...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #6 Skrevet 16. mai 2016 Du, det meste er innafor når man går gravid! Den som hadde kommentert en gravid kvinne i bukser, hadde jeg "knurra" til, gitt. Jeg forventer absolutt ikke at man kjøper penkjole som kanskje kun blir brukt den ene dagen. Anonymous poster hash: 50be8...d25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå