Gå til innhold

Jeans på 17 mai?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid og har ikke kjole. Er ganske stor , men får på meg en sort jeans. Den er hel og pen. Tenkte å kombinere det med en blå kåpe og hæler.. Innafor?

 

Anonymous poster hash: cbcc5...59e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jadda

 

Anonymous poster hash: 7409c...551

Skrevet

Jeg synes det er innafor som gravid.

 

Selv sitter jeg hjemme alene fordi jeg ikke har annet enn blå jeans å ha på meg, og det synes jeg ikke gjør seg på 17. mai.



Anonymous poster hash: b6690...2a0
Skrevet

Ja :)

 

Anonymous poster hash: e721b...dbf

Gjest Pusikatt
Skrevet

Her er det kaldt og blåst og regn i morgen (iflg værmeldingen), så jeg har IKKE tenkt å ta på meg hverken skjørt eller kjole. Det blir svarte jeans på meg også. Og sikkert regnkåpe og skjerf...

Skrevet

Du, det meste er innafor når man går gravid! Den som hadde kommentert en gravid kvinne i bukser, hadde jeg "knurra" til, gitt. Jeg forventer absolutt ikke at man kjøper penkjole som kanskje kun blir brukt den ene dagen.

 

Anonymous poster hash: 50be8...d25

Skrevet

Absolutt innafor 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...