Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Hei Jeg har vert 50% sykmeldt siden slutten av januar pga bekkenløsning og søvnproblemer. Før dette har jeg ikke brukt sykedagene mine en gang(noen gang) og så og si aldri tatt mer ferie enn det jeg er pålagt å gjøre i løpet av ett år. Nå vurderer jeg derimot sterkt å be legen om 100% sykmelding fordi jeg har fått gallestein og så vidt klarer å komme meg fra sofaen og til do for å tisse på de dårlige dagene. På de gode dagene er jeg derimot ikke langt i fra så normal som jeg kan vere i uke 32 Mener dere at jeg burde fortsette å jobbe og heller bruke egenmelding de dagene jeg knapt klarer å bevege meg av smerte, eller burde jeg holde meg hjemme? Det er kun seks uker igjen til permisjon. Anonymous poster hash: 02f4c...acd
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Hvis du er delvis sykemeldt kan du ikke bruke egenmelding de dagene du må være borte ut over det som var planlagt, du må ha 100% sykemelding de dagene, og så delvis sykemelding igjen. Og hvordan formen din er må nesten du og legen din vurdere sammen. Anonymous poster hash: fb0fa...2d7
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Snakk med legen din og hør hva han mener, men egenmelding har du ikke lov å bruke når du er delvis sykemeldt. Anonymous poster hash: e1095...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå