Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Men, har alltid vært populær og fått høre at jeg er pen. Får fortsatt høre det. Men, jeg ser det overhodet ikke selv. Syns jeg er fæl i speilet, og hvis jeg ser meg selv på bilder, så blir jeg direkte flau over hvordan jeg ser ut. Fatter ikke hvordan andre kan syns jeg er pen. Hvordan kan jeg se meg selv så anerledes enn andre? Anonymous poster hash: 172bf...114
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Ikke vet jeg, men jeg har ei nydelig venninne som ikke ser ut på bilder. Ser noen bilder av oss to sammen vil de si jeg er penest, men ser de oss i virkeligheten vil de si henne. Anonymous poster hash: d192f...451
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 syns på en måte det er flott om du ikke ser det selv, for da blir man jo veldig høy på seg selv, kjenner folk som er flotte, og vet det selv, di er noen forferdelig mennesker. men om du går rundt med komplekser, så ville jeg fokusert på det du selv syns er positivt. Anonymous poster hash: 1e06a...712
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 Jeg har det som deg. Jeg grøsser av meg selv i speilet og når jeg ser bilder av meg selv. Andre sier jeg er pen, men det ser jeg ikke en plass! Jeg prøver virkelig å fokusere på at det er det indre som teller (for det er jo det) men er ikke lett å grøsse av seg selv. Sånn generelt er jeg ikke opptatt av utseende, har ikke noe behov for å være så himla pen, men dette plager meg virkelig. Jeg synes selv jeg ser ut som en heks Anonymous poster hash: cfaf4...d1d
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Men, har alltid vært populær og fått høre at jeg er pen. Får fortsatt høre det. Men, jeg ser det overhodet ikke selv. Syns jeg er fæl i speilet, og hvis jeg ser meg selv på bilder, så blir jeg direkte flau over hvordan jeg ser ut. Fatter ikke hvordan andre kan syns jeg er pen. Hvordan kan jeg se meg selv så anerledes enn andre? Anonymous poster hash: 172bf...114 Du har vel et dårlig selvbilde, da? Det hjelper ikke hvor mye ros du får utenfra om du ikke føler deg bra innenfra. Jeg syns ikke jeg er stygg direkte, men pen eller søt er jeg ikke. Har aldri hørt andre enn mamma si jeg er pen. Mannen har sagt jeg er søt (for flere år siden). Noen ganger føler jeg meg dritt på grunn av det, andre ganger driter jeg i det. Anonymous poster hash: 36714...9c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå