Gå til innhold

Jeg forstår ikke det her helt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kun gått ned i vekt i svangerskapet, er 29 uker på vei nå og gått ned fra 74kg til 71kg. Det  er ingen stor vektnedgang, men nok til at jeg skal følges opp ekstra. Men det jeg ikke forstår, er at SF-målene hele veien har vært midt på normalen, til tross for at magen nærmest er usynlig?!?! Hvordan kan det ha seg? Magen har jo vokst, men det er ikke mye forskjell fra før jeg ble gravid, og jeg hadde ikke stor mage fra før. Folk ler litt og tror ikke helt på meg når jeg sier jeg er 29 uker på vei, men når jeg ikke gir meg så tror de på meg til slutt... Jeg hadde liten mage sist også, men trodde liksom den skulle poppe mer fram siden det er andre svangerskapet... :(



Anonymous poster hash: ec34e...866
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært slik selv i 3 svangerskap. Ikke noe galt, normalt barn til termin. Jeg bare var slik.

 

Anonymous poster hash: ed4cf...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært slik selv i 3 svangerskap. Ikke noe galt, normalt barn til termin. Jeg bare var slik.

 

Anonymous poster hash: ed4cf...332

Men jeg ser jo andre gravide med store mager som også er midt på normalen, hvordan kan det ha seg at min mini-mage har samme sf-mål som de andre?

Hi

 

Anonymous poster hash: ec34e...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men jeg ser jo andre gravide med store mager som også er midt på normalen, hvordan kan det ha seg at min mini-mage har samme sf-mål som de andre?

Hi

 

Anonymous poster hash: ec34e...866

Fordi hos deg vokser livmoren mer mot ryggen enn ut mot magen, derfor :) Vi er veldig forskjellige når det gjelder hvordan livmora vokser.

Jeg har blant annet ikke veldig strutte mage, men mer rund. Du har flat fordi din vokser andre veien. Like normalt det som noe annet.

 

 

Anonymous poster hash: 23d5a...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hos deg vokser livmoren mer mot ryggen enn ut mot magen, derfor :) Vi er veldig forskjellige når det gjelder hvordan livmora vokser.

Jeg har blant annet ikke veldig strutte mage, men mer rund. Du har flat fordi din vokser andre veien. Like normalt det som noe annet.

 

 

Anonymous poster hash: 23d5a...3e8

Ja, den forstår jeg. Men jeg ville trodd en struttemage ville hatt høyere sf-mål enn en flat mage. Det er det jeg ikke får til å stemme..

Hi

 

Anonymous poster hash: ec34e...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyden på livmora fra bunn til topp er den samme enten du bærer innover eller utover. Magen vil vokse utover senere i svangerskapet.

 

Anonymous poster hash: ed4cf...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...