Gå til innhold

Er dette en ok bryllupsgave?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kahler vaser i perlemor en av de store og en mindre, slik det blir rundt 1000 kr tilsammen? Er 1000 lite å gi til ei venninde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fin gave.Jeg hadde blitt kjempeglad.Synes de vasene er så fine:-)

Skrevet

Veldig fin gave.Jeg hadde blitt kjempeglad.Synes de vasene er så fine:-)

Jeg synes forresten at 1000kr er en veldig grei sum!
Skrevet

1000kr er absolutt en fin sum :) men er du sikker på at hun liker kahler vasene?

 

Anonymous poster hash: e310d...fc2

Skrevet

Kr 1 000,- er flott! Kähler-vase hadde gått direkte til nærmeste loppemarked. De er grusomme.

 

Anonymous poster hash: db003...28d

Skrevet

Kjempefin gave! Jeg for min del hadde nok satt aller mest pris på den mellomstore vasen sammen med gavekort på blomster, så kunne jeg kjøpt friske blomster til den fine vasen. 😊

Skrevet

Kr 1 000,- er flott! Kähler-vase hadde gått direkte til nærmeste loppemarked. De er grusomme.

 

Anonymous poster hash: db003...28d

Signerer denne... Dessverre. Hadde latet som jeg hadde likt den i takkekort evnt og hvis du hadde spurt. Men kahlervaser er forferdelige, og hadde jeg fått det med en venninne hadde jeg tatt det som ett tegn som at hun ikke kjente meg AT ALL. Den hadde havnet i søppelet eller gitt bort til noen som ville hatt den...

 

Anonymous poster hash: 1c2eb...0f7

Skrevet

Veldig fin gave! Vi ønsket oss vasene til vårt bryllup (de med sølv striper) og fikk alle sammen, er super fornøyd.

Om venninnen fin ikke liker dem eller får fler kan de jo alltids bytte. Jeg syns det er viktig å gi noe man liker selv og noe man tror den andre vil like. 1000kr er en fin sum.

 

Anonymous poster hash: 156f8...a8e

Skrevet (endret)

Det går fint å bytte om man ikke liker. Vi fikk gave av min beste venninne da vi giftet oss som jeg visste vi aldri kom til å bruke. Vi byttet i noe vi virkelig ønsket oss. Hver gang jeg bruker den sender jeg en varm tanke til venninnen min. Det er nå 10 år siden vi giftet oss, og jeg sendte henne varme tanker for et par timer siden da jeg fylte vasen "fra henne" med blomster fra hagen

Endret av amandine
Skrevet

Kahler gir man til mennesker man ikke kjenner så godt...



Anonymous poster hash: 71b69...d7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...