Lykke~liten Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Kahler vaser i perlemor en av de store og en mindre, slik det blir rundt 1000 kr tilsammen? Er 1000 lite å gi til ei venninde?
Hengebukksvinet Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Veldig fin gave.Jeg hadde blitt kjempeglad.Synes de vasene er så fine:-)
Hengebukksvinet Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Veldig fin gave.Jeg hadde blitt kjempeglad.Synes de vasene er så fine:-)Jeg synes forresten at 1000kr er en veldig grei sum!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 1000kr er absolutt en fin sum men er du sikker på at hun liker kahler vasene? Anonymous poster hash: e310d...fc2
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Kr 1 000,- er flott! Kähler-vase hadde gått direkte til nærmeste loppemarked. De er grusomme. Anonymous poster hash: db003...28d
Kakao1234 Skrevet 16. mai 2016 #6 Skrevet 16. mai 2016 Kjempefin gave! Jeg for min del hadde nok satt aller mest pris på den mellomstore vasen sammen med gavekort på blomster, så kunne jeg kjøpt friske blomster til den fine vasen. 😊
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #7 Skrevet 16. mai 2016 Kr 1 000,- er flott! Kähler-vase hadde gått direkte til nærmeste loppemarked. De er grusomme. Anonymous poster hash: db003...28d Signerer denne... Dessverre. Hadde latet som jeg hadde likt den i takkekort evnt og hvis du hadde spurt. Men kahlervaser er forferdelige, og hadde jeg fått det med en venninne hadde jeg tatt det som ett tegn som at hun ikke kjente meg AT ALL. Den hadde havnet i søppelet eller gitt bort til noen som ville hatt den... Anonymous poster hash: 1c2eb...0f7
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #8 Skrevet 16. mai 2016 Veldig fin gave! Vi ønsket oss vasene til vårt bryllup (de med sølv striper) og fikk alle sammen, er super fornøyd. Om venninnen fin ikke liker dem eller får fler kan de jo alltids bytte. Jeg syns det er viktig å gi noe man liker selv og noe man tror den andre vil like. 1000kr er en fin sum. Anonymous poster hash: 156f8...a8e
amandine Skrevet 16. mai 2016 #9 Skrevet 16. mai 2016 (endret) Det går fint å bytte om man ikke liker. Vi fikk gave av min beste venninne da vi giftet oss som jeg visste vi aldri kom til å bruke. Vi byttet i noe vi virkelig ønsket oss. Hver gang jeg bruker den sender jeg en varm tanke til venninnen min. Det er nå 10 år siden vi giftet oss, og jeg sendte henne varme tanker for et par timer siden da jeg fylte vasen "fra henne" med blomster fra hagen Endret 16. mai 2016 av amandine
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #11 Skrevet 16. mai 2016 Kahler gir man til mennesker man ikke kjenner så godt... Anonymous poster hash: 71b69...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå