Gå til innhold

Hva er det flaueste dere har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så innmari flau, akkurat nå vil jeg stenge meg inne resten av uka. Jeg hadde et ons med en mann jeg ikke kjenner. Midt oppi skjedde det verste som kunne skje. Jeg fikk mensen! Den kom myyye tidligere enn den skulle, så jeg hadde virkelig ikke peiling. For - et - gris!!! Og ikke nok med det. Jeg hadde på meg hvit kjole den kvelden, som vi klarte å søle til på siden. Gikk hjem med veska limt inntil kroppen hele veien hjem, har ALDRI vært så flau i hele mitt liv.

Noen som har noen historier å dele som kanskje letter litt på humøret mitt nå? 

Anonymous poster hash: 7cc50...df2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nettopp pusset opp en hel etg. Vi leide inn et snekker firma og da kom en av de på befaring. Sa at her skulle alt rives. At vi ville ha nye tak osv.

Snekkeren ser på taket og sier. Men det ser da fint ut. Så forklarer at det er ikke lagt tak inni de gamle skapene som er bygget fra tak til gulv. Så vi må ha nytt da.

Åhh sånn å forstå sier snekkeren. La meg få se. Og før jeg rekker å reagere åpner han den øverste skapdører på vårt rom. Og der står mine 3 dildoer og lyser mot oss. Ligger også håndjern og et sexspill og en erotisk film å lyser mot oss.

Omg. Pinlig stillhet. Før han sier sees om en uke og nærmest springer ut døra. Jeg var minst mulig hjemme mens de holdt på her i to uker.

Anonymous poster hash: 184c7...61c

Skrevet

Haha😂😂

Anonymous poster hash: 3c01e...eb3

Skrevet

Jeg er så innmari flau, akkurat nå vil jeg stenge meg inne resten av uka. Jeg hadde et ons med en mann jeg ikke kjenner. Midt oppi skjedde det verste som kunne skje. Jeg fikk mensen! Den kom myyye tidligere enn den skulle, så jeg hadde virkelig ikke peiling. For - et - gris!!! Og ikke nok med det. Jeg hadde på meg hvit kjole den kvelden, som vi klarte å søle til på siden. Gikk hjem med veska limt inntil kroppen hele veien hjem, har ALDRI vært så flau i hele mitt liv.

Noen som har noen historier å dele som kanskje letter litt på humøret mitt nå? 

Anonymous poster hash: 7cc50...df2

Det er så dumt at slike ting skal være flaut. Å ha sex er greit, men helt naturlige ting som skjer med en kvinnes underliv er ekkelt? 

Anonymous poster hash: 06fb5...630

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Det er så dumt at slike ting skal være flaut. Å ha sex er greit, men helt naturlige ting som skjer med en kvinnes underliv er ekkelt?

Anonymous poster hash: 06fb5...630

Han hadde nok blitt flau hvis han åpnet en dør og så hi og mannen i full action og. Sex er ganske privat, hva man gjør og hva man bruker er ikke noe man ønsker å dele med snekker'n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...