Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Jeg var ute med en mann i forrige uke, for første gang. Da jeg kom fra do så jeg at han satt med telefonen min. Jeg har ikke kode på den så han kan jo ha sett hva som helst. Han vet ikke at jeg så det da jeg brukte litt tid og kom tilbake til bordet da han hadde lagt fra seg telefonen igjen. Han kan blant annet ha sett meldinger fra en annen jeg har vært ute med et par ganger, men han kunne selvfølgelig ikke si noe. I dag fikk jeg melding fra han med spørsmål om å møtes igjen på torsdag.. jeg vet ikke jeg. Kunne dere falt for fristelsen å sjekke datens telefon, eller er det en deal-breaker? Hva mener dere? Anonymous poster hash: 21ae8...334
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Det er ikke bare en deal-breaker, men en "spring-så-fort-du-kan-i-motsatt-retning"-deal breaker. Verste sort. Anonymous poster hash: 23083...0ee
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Jeg hadde blitt oppriktig forskrekket om en date hadde skjekket mobilen min. For meg hadde det vært et varsel om at her er enten en sjalu fyr eller en nysgjerrigper som snoker i andres saker. Ingen av delene hadde gitt meg lyst på en ny date. Hvordan ville det blitt i fremtiden når det starter slik. Anonymous poster hash: 1d981...291
ma(G)ma med to små :) Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 Er det mulig at han bare trykket raskt på den for å sjekke klokka? Det er den eneste forklaringen som ville ha vært forenelig med en ny date for min del. Hvis en mann er så sjalu at han sjekker telefonen din på første date, da er han psyco!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Jeg hadde reagert om mannen min, som jeg vet respekterer og elsker meg, plutselig satt med telefonen min slik, helt uten grunn. Hadde det vært en mann jeg hadde møtt én gang, så hadde jeg definitivt ikke ville møtt ham igjen. Det er IKKE normalt å sjekke mobilen til noen på første date. Han trengte ikke den for å sjekke verken dato eller klokkeslett eller hva som helst, han har så klart sin egen mobil til dette. Dette var enten snoking av nysgjerrighetsgrunner, eller av sjalusi/kontrollgrunner. Anonymous poster hash: 096fb...03b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå