Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Jeg og samboer vurderer å gå på swingersklubb da vi ønsker å utforske denne livsstilen. Eneste "problemet" er at vi er overvektige og litt usikre på hvordan dette evt blir mottatt? Er det alle typer kropper å finne i det miljøet og på klubb, eller er det bare tynne, pene mennesker? ... (finner ikke noe swingersforum noe sted, så derfor spør jeg her selv om det kanskje ikke er helt rette stedet :-P ) Anonymous poster hash: c6153...1c6
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Har i alle fall lest før at swingersklubbene kun tar pene og veltrente. Jeg ville nok heller prøvd å finne noen selv, forum etc. må jo eksistere? Anonymous poster hash: 14ecd...07d
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Fant ingen norske forum, men på de utenlandske var det bare tommel opp for ekstra vekt virket det som. Det er visst større fokus på om man er trygg på seg selv osv.. Anonymous poster hash: c6153...1c6
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 vi er ikke svingerspar, men et litt annet lignende forhold, så mitt svar er kanskje ikke superrelevant. Men vi bruker et nettsted som heter nakenprat og cuckold. Her er det masse likesinnende mennesker og forum og videochat for over gjennomsnittet kåte og frisinnede mennesker som oss Og alle er i normale størrelser, altså: tynne, tykke, lave og høye. De jentene som blir "populære" er de som tør å by på seg selv, om de har 10 kg overvekt eller undervekt. Anonymous poster hash: a4c71...78d
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Bare pene og de med flotte kropper kommer inn på norske klubber.. sånn er det Anonymous poster hash: 9d4dd...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå