Gå til innhold

Andre som har vært gravid og slitt med humøret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid uke 26 og sliter med humøret. Er ikke deprimert, bare mannevond! Som å konstant pms. Andre som har hatt det slik og kan si noe om når det går over? Er ikke noe hyggelig selskap for tiden, for å si det mildt...

Anonymous poster hash: 1feb6...173

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha ja. Jeg er så irritert og sint hele tiden! Like langt som deg... Hater samboeren min av og til. Jeg våkner sint og irritabel. Må ta meg i sammen for å ikke klikke. Slitsomt

Anonymous poster hash: 88ff7...79b

Skrevet

Ja kjempeslitsomt!!! Den stakkars gubben gjør jo egentlig absolutt ikke noe feil, men selv måten han puster og går på irriterer vettet av meg. Kan jo ikke be ham slutte å puste. Blir rett og slett sur( sånn sur- kjerring- sur) for absolutt ingenting. Gleder nei til det går over og skulle ønske det var noe jeg kunne ta for å gjøre det bedre!

Skrevet

Jeg vet ikke. Vanskelig å gjør noe med humøret... Følger denne tråden om du får gode råd 😉

Anonymous poster hash: 88ff7...79b

Skrevet

Å ja. Jeg var muggen alle 9 mnd. begge gangene. ☺️ Når mannen klager over for fælt det var pleier jeg å si at det var verre for meg 😁

Anonymous poster hash: 02ddd...c67

Skrevet

Ja garantert verre for deg! Har tre svangerskap bak meg hvor humøret var gjevnt og godt hele veien, men nå ville jeg ha blitt avlivet for dårlig gemytt om jeg var en hund eller en hest! Hadde i hvertfall fått avlssperre:). Gikk det over når du hadde født??? Er seriøst lei av meg selv her jeg sitter og surmuler og furter som en annen unge midt i trassalderen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...