Gå til innhold

Om mannen deres løy...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og du senere fikk vite at han har tatt narkotika (type xtc), hadde dere tilgitt eller gått?

Jeg forstår ikke hvordan jeg skal klare å stole på han igjen, når han lyger meg så rett opp i trynet på den måten.

Det er heller ikke første gang han oppfører seg som en idiot på fylla, så han har fått nok sjangser.

Hadde et håp om at han var blitt voksen nå, men der tok jeg kraftig feil.

Er så lei meg på barnas vegne, jeg som er så imot å skille meg :(

 

Anonymous poster hash: 1d67a...bc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk. Beste valget jeg noensinne har gjort i mitt liv. Både jeg og barna har fått en mye bedre hverdag.

 

Anonymous poster hash: d4f71...d2d

Skrevet

Jeg hadde ikke villet være i et forhold med en som misbruker narkotika.

Heller ikke en mann som drikker til tross for at han vet han ikke greier å ta riktige valg i fylla.

Og heller ikke en mann som løy stadig vekk.

 

Jeg ville gitt ham et ultimatum - slutt med alkohol og narkotika, søk hjelp for sitt alkoholproblem og vær med i parterapi.

Hvis han ikke ville noen av disse delene hadde jeg gått. For barnas del i tillegg til at jeg unner meg selv bedre.



Anonymous poster hash: f5e96...7cf
Skrevet

Vanskelig, for jeg hadde ikke hatt noe problem med at min brukte forskjellige ting. Men, at din bruker, og lyver, virker veldig umodent, og jeg hadde ikke godtatt å bli løyet for. Tenker at hvis man ønsker å gjøre ting man må lyve for partneren om, så er man ikke i rett forhold.

 

Anonymous poster hash: e48fc...746

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...