Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Mitt andre barn ble tatt med Akutt KS etter at jeg hadde ligget noen dager på obs-posten. Alle jeg støtte på var helt utrolig snille og hjelpsomme! Kirurgene som opererte meg kom innom både før operasjonen og dagen etter for å prate, og var tydelig lettet over at det hadde gått bra med babyen. Jeg fikk fortsette å bo på enerom på obs-posten også etter fødsel, og hadde ubegrenset tilgang på lege, jordmor og barnepleiere. De passer på at jeg var godt smertelindret, spiste nok mat, og fikk nok søvn. Tok til og med babyen med på vaktrommet en natt så jeg fikk sove. Fikk masse ammehjelp! Jeg tenker på oppholdet med et smil om munnen og klump i halsen, og lengter av og til nesten litt tilbake Takk, obs-posten! Anonymous poster hash: cd92d...2a0
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Da er du nok ganske unik... Barselopphold er helvete! Anonymous poster hash: c7f89...68f
Gjest Stjerneklart Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 (endret) Jeg! Jeg bodde på barselhotell, så fikk mye tid alene med babyen, og det syns jeg var utrolig deilig. Men jordmødrene og barnelegene var innom flere ganger daglig for å høre hvordan ting lå an, de var flinke til å veilede og jeg følte jeg kunne spørre dem om alt. Fantastisk god mat på restauranten og ellers bare gode minner. I forhold til tiden etterpå var barseloppholdet som en ferie Endret 16. mai 2016 av Stjerneklart
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 Hadde brødrister god opplevelse på barselhotell på Ullevål! Anonymous poster hash: d0b5e...124
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Hadde brødrister god opplevelse på barselhotell på Ullevål! Anonymous poster hash: d0b5e...124 Hadde VELDIG* skal det stå 😂😂 Anonymous poster hash: d0b5e...124
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #6 Skrevet 16. mai 2016 Jeg lå på kk i Bergen, som har mange misfornøyde "kunder". Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. De var snille, oppmerksomme, forståelsesfull. Anonymous poster hash: 56d03...d0e
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #7 Skrevet 16. mai 2016 Hadde det fint på barselhotellet! Maten var dog ganske pyton (sus). Anonymous poster hash: f9840...0c0
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #8 Skrevet 16. mai 2016 Jeg lå på kk i Bergen, som har mange misfornøyde "kunder". Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. De var snille, oppmerksomme, forståelsesfull. Anonymous poster hash: 56d03...d0e Samme her! Har hatt fine opplevelser alle tre gangene, selv om det var veldig forskjellig. Anonymous poster hash: 4cade...dda
kruttgutta4 Skrevet 16. mai 2016 #10 Skrevet 16. mai 2016 Har født fire ganger i Fredrikstad, og har vært super fornøyd alle gangene. Flinke, blide og hjelpsomme damer alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #11 Skrevet 16. mai 2016 Jeg har født tre ganger på to forskjellige sykehus, og jeg synes det har vært fint på barsel. Mange hjelpsomme folk og mye tid til bare meg og babyen. Det eneste er at den siste gangen følte jeg meg litt overvåket da jeg var eneste på fødeavdelingen, så det var nok lite å gjøre. Da var det godt å komme hjem! Anonymous poster hash: 03a3a...6ad
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #12 Skrevet 16. mai 2016 Hadde et veldig fint barselopphold andre gangen. Fødte på abc på Ullevål da. Vi bodde på enerom, som man gjør der, og jordmødrene lot oss være i fred de to dagene vi var der. Husker det som en fin tid Anonymous poster hash: a82d8...702
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #13 Skrevet 16. mai 2016 Har født på Ahus 3 ganger, og har vært på obspost, barsel og barselhotell. Bare positive ting å si om alle opplevelsene. Heia Ahus😊 Anonymous poster hash: bbb4b...b60
LillePunk Skrevet 16. mai 2016 #14 Skrevet 16. mai 2016 Hadde det fint Sov ikke og var mange barseltårer. Men like vel ser jeg tilbake på de dagene som koselige. Var på barselhotellet på Ullevål.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #15 Skrevet 16. mai 2016 Hadde det veldig bra, fikk enerom på barsel på ahus. Og siden barseltårene kom sprutende hver gang de så på meg fikk jeg bli en dag ekstra Kjempekoselige alle sammen, og fikk god hjelp til det jeg ønsket hjelp til. Anonymous poster hash: 5db33...f2a
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #16 Skrevet 16. mai 2016 Hadde VELDIG* skal det stå 😂😂 Anonymous poster hash: d0b5e...124 Sitter og ler så babyen - som jeg er i ferd med å amme - rister! 😂😂😂 Takk for en god latter innimellom barseltårene! Jeg hadde forøvrig også et fint barselopphold på barselhotell. Anonymous poster hash: 46537...473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå