Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Skal inn på forundersøkelse til onsdag, der skal det snakkes om metode for fjerning og lott praktisk info. Lurer litt på hvor lenge jeg må vente etter den undersøkelsen/samtalen til operasjonsdatoen? Er på Ahus, om det har noe å si. Jeg sliter med voldsomme smerter som slår meg helt ut, og kjenner at jeg ikke orker å gå sånn her så veldig mye lenger. Anonymous poster hash: a574b...3c9
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Ventetiden er forskjelli fra sykehus til sykehus. Jeg hører til sykehuset i Arendal og fikk vite ventetiden på den undersøkelsen/samtalen. Han sa det var 2-3 mnd ventetid på polikliniske inngrep på gynekologisk her. Jeg måtte vente 6 uker... Anonymous poster hash: eaf10...5a5
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Jeg vet at seks uker egentlig ikke er så mye, men det føles helt uoverkommelig ut for meg akkurat nå Om jeg må vente så lenge tror jeg de må legge meg inn på galehus i mellomtiden Takk for svar Anonymous poster hash: a574b...3c9
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 Jeg fjernet den i fjor, på Ullevål. Laparoskopisk. Mener jeg ventet ca to måneder fra forsamtalen til operasjonsdato. Anonymous poster hash: 3d6bf...58d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå