Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #26 Skrevet 16. mai 2016 Opp 06.30 Kle oss opp i bunad og korps uniformer. Frokost Kjøre korpsbarnet og to andre til oppmøte 07.30. Det andre barnet blir hentet 07.45 for å gå i toget. Heise flagg. Dugnad fra 08.00 til 13.30 Gjester fra 13.00 og utover. Anonymous poster hash: daef5...642
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #27 Skrevet 16. mai 2016 Opp kl 7 for å vekke unger og gjøre de klare. Frokost varmer de seg nok mens jeg våkner over en kaffe. Tv står på og vi får litt stemning mens vi våkner skikkelig. Mannen kommer forhåpentligvis hjem i denne tiden etter en sykketur, hopper i dusjen, kler på seg og spiser på vei ut mens vi heiser flagg ogsv kl 8. Da er det å levere to barn. Se taler, sang og musikk før barnetoget arter sin tur mot byen og møter resten av barnetoget. Meg og mannen reiser hjem for å ordne litt småting. Drikke litt mere kaffe, jeg spiser frokost osv før vi drar til byen og ser byens barnetog gå gjennom byen litt over ti. Vi møter ett vennepar i byen og når ungene er ferdige i toget drar vi alle hjem til oss for middag. Avslappning i sofaen og ungerrsom leker. Vi tar livet igrunn ganske med ro, nok lyder og styr i byen. Mannen drar på jobb. En unge skifter og vi setter snuta mot byen etterhvert. For da er det borgertog. En unge skal gå i borgertoget i år. Jo så skal vi se to av våre andre barn i toget også. De er hos moren, så vi ordner ikke med de i år. Hun ene er russ så vi får gleden av å se hvordan natten artet seg for henne også. (Uff nå var jeg kanskje slem, men men) Anonymous poster hash: b5379...45e
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #28 Skrevet 16. mai 2016 Kle unger og mann (😊), og sende de avgårde i kjerka. Hiver på meg en kjole, og kjører ned en liten tur for å se dem i toget. muligens tar jeg en liten matbit på skolen før jeg kjører hjem og inntar sofaen. Når de har kommet hjem igjen, kler jeg dem om, og sender samtlige av gårde til et vennepar som skal ha hele gjengen på grillings. Jeg inntar sofaen igjen #syk Anonymous poster hash: 967e3...9d0
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #29 Skrevet 16. mai 2016 Opp når vi våkner av oss selv. Frokost og få steika i ovnen før dusj og bunadspåkledning. Reiser hjemmefra 10.45 for oppstilling i tog kl 11 Anonymous poster hash: cbf71...9e8
Hønemor30 Skrevet 16. mai 2016 #30 Skrevet 16. mai 2016 Bare 1 av 3 barn i heimen nå og han klarer seg selv. Han skal møte på skolen kl 945. Vi står nok opp rundt kl 8 og har da grei tid til både frokost og å kle oss. Kjører han til skolen så drar vi for å se toget med familie og møte sønnen når han er ferdig. Deretter er det full fres med familie, lunsj, tur til byen og middag med venner og fam på kvelden ☀️🇳🇴
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #31 Skrevet 16. mai 2016 For ett stress! Glad jeg ikke er dere😝her er det opp når vi våkner, god frokost,barnetv, ut m flagg på terrassen.. Toget begynner ikke før kl 14, så da skal vi gå i det, opp på skolearrangement og middag til familie etter det 😊 Anonymous poster hash: 962d9...0b3
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #32 Skrevet 16. mai 2016 Her blir det rolig morgen 😊 Toget går ikke før kl.12.30 så vi har god tid! Skal levere 2 fat med kaker og kaffe før kl.12,men det tar vi på tur ned til sentrum rett før 12 (er i gangavstand fra her) 😉 Anonymous poster hash: ab587...bae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå