Gå til innhold

Er denne kjolen fin på 17. Mai? Barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fin kjole og helt passende på 17.mai 😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vene....ull?? Hvor i landet bor du?

Gå for det du har kjøpt. Ha på strømpebukse og en cardigan over..evt vindjakke hvis det er nye vind.Anonymous poster hash: 20196...8e5

sier du det til alle som bruker bunad også, at de skal la den ligge fordi det er laget av ull?

Anonymous poster hash: 65333...b62

Skrevet

Nei den er ikke i ull. Skrev jeg det?

Jeg spurte om kjolen var fin nok.

Anonymous poster hash: 471c9...5e9

Du la ut lenke til en ullkjole, ikke så rart folk tror det er ull da ...

Anonymous poster hash: 93ea7...54e

Skrevet

Du la ut lenke til en ullkjole, ikke så rart folk tror det er ull da ...

Anonymous poster hash: 93ea7...54e

Ull er ikke vesentlig i spørsmålet mitt. Jeg spurte om den var fin nok for 17. Mai. Altså jeg spurte om utseende og ikke om den var for varm eller kald.

Så det at jeg har lagt ved link av en kjole i ull som er bomull gjør det vanskelig å uttale seg om den er fin eller ei?

Merkelig.

Anonymous poster hash: 2eea5...db8

Skrevet

Kjempefin kjole og passer selvfølgelig til 17.mai :)

Skrevet

Kjempefin kjole og passer selvfølgelig til 17.mai :)

Hos oss er det meldt 4-5 grader og regn under toget i morgen så vi skal i alle fall kle på oss godt.

Skrevet

Grei kjole. Men jeg trodde også du mente DEN kjolen du la ut link til. Altså en ull kjole.

Skrevet

Ull er ikke vesentlig i spørsmålet mitt. Jeg spurte om den var fin nok for 17. Mai. Altså jeg spurte om utseende og ikke om den var for varm eller kald.

Så det at jeg har lagt ved link av en kjole i ull som er bomull gjør det vanskelig å uttale seg om den er fin eller ei?

Merkelig.

Anonymous poster hash: 2eea5...db8

Nå er det faktisk litt vanskelig å si om den er fin nok eller ei ut i fra det bildet du linker, i og med at dine kjoler ikke ser sånn ut, men er i fargene lys rosa, hvit og sølv.

Anonymous poster hash: 9a8a7...240

Skrevet

Kjempefin! Her i Trondheim er det meldt 7 grader og regn, så hær blir det ullundertøy å penklær/bunad over. Den kjolen hadde vært perfekt her hverfall.

Skrevet

Kjempe fin kjole, og passer helt klart på 17.mai! Her har frøkna i huset en strikka bunad (tror faktisk den er i ull 😱) som hu skal ha på, mens jeg bruker bunaden min, som også er i ull 😱

Anonymous poster hash: a0af7...273

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...