Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Bruker til vanlig å ha lettmelk og vann i deigen, men har bare ekstra lett i kjølern nå, tror dere det kan brukes? Anonymous poster hash: 943b4...aba
amandine Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Selvfølgelig. Jeg baker med bare vann, det er ikke noe problem 😊
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Å hehe vanedyr vettu😂Da skal jeg jammen prøve👍👍takk Anonymous poster hash: 943b4...aba
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 Selvfølgelig. Jeg baker med bare vann, det er ikke noe problem 😊 Samme her. Har aldri brukt melk i brød. Anonymous poster hash: fb95c...63c
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Melk er melk i brød mener jeg. I brød jeg normalt har helmelk og bare har lettmelk i kjøleskapet når jeg lager øker jeg mengden med melk og reduserer mengden vann tilsvarende. Jeg er nok veldig vanedyr, så oppskriften jeg fikk fra farmor det står helmelk i bruker jeg fortsatt helmelk i selv om min mor baker den bare med skummamelk og nesten det samme (smaken var alltid anderledes når den kom rett ut av ovnen fra farmor, og den får en ikke igjen uansett hvor mye kjærlighet en legger i det) Anonymous poster hash: 5646a...1e0
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #6 Skrevet 16. mai 2016 Hva skulle man gjort uten dette forumet🙈Hihi takk jenter🙏🏻 Anonymous poster hash: 943b4...aba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå