Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Etter 6 års bruk glemte jeg min første pille. Tok den i 23 tiden igår, 0600 til vanlig. Husker den etter to samleier, ett i går morges og i går kveld kl 23 🙈 Pillefri uke starter på fredag!! Hva er sjansjen for at jeg er gravid nå? Og akal jeg bruke kondom fremover? Anonymous poster hash: 356bb...108
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 er det p-piller eller minipiller du bruker? du er nok ikke gravid. Anonymous poster hash: ebd08...ee6
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 P pille. 👍🏻 Anonymous poster hash: 356bb...108
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Veldig liten sjanse for at du er gravid. Anonymous poster hash: 84735...67d
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #6 Skrevet 16. mai 2016 Sjansen er jo absolutt der. Ei venninne tok pillene sine hver enste dag, men noen få ganger til ulike tider. Hun ble gravid. Derfor det er viktig å ta de til ca like tider hver dag. Mitt tips: ha pillene i tannglasset sammen med børsten. Du pusser vel tennene ca til samme tid? Anonymous poster hash: 053e8...f81
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #7 Skrevet 16. mai 2016 Sjansen er jo absolutt der. Ei venninne tok pillene sine hver enste dag, men noen få ganger til ulike tider. Hun ble gravid. Derfor det er viktig å ta de til ca like tider hver dag. Mitt tips: ha pillene i tannglasset sammen med børsten. Du pusser vel tennene ca til samme tid? Anonymous poster hash: 053e8...f81 Ja, husker de hver dag, er ikke noe problem. Men søndag var ett kaos fra morgen til kveld. Konfirmasjon, kaker, kirke, så selskap hele dagen. Har ingen barn fra før, så er ikke en gigakrise:) Anonymous poster hash: 356bb...108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå