Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Jeg har nesten aldri skikkelige menssmerter,det bare murrer..Men idag Våkna jeg med skikkelige smerter så jeg blir litt småkvalm...Mensen kom i går kveld så den har ikke starta for fullt enda men fy å vondt 😕 Noen som har noen gode råd jeg kan gjøre for at det blir bedre? 😊 Vondt helt nederst i magen og rundt til korsryggen... Anonymous poster hash: 8d9c7...ccc
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Ibux og varmeflaske Anonymous poster hash: 1895f...0ec
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Ta deg en lang og god tur ute. Hjelper å bevege seg. Anonymous poster hash: 6c297...44d
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 Ibux og beveglse. Jeg har og smerter, men det er liksom som om mensen prøver og slite seg løs. Så nør jeg går litt ordner det seg selv Anonymous poster hash: 3e640...5d3
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Takk for svar 😊 Fikk varmet risputa mi i mikroen og lagt den litt på magen og litt på korsryggen, og etter at jeg stod opp og fikk rørt meg litt så ble det bedre 😊 Nå er det sånn det pleier å være annenhver mnd omtrent 😉 Hi Anonymous poster hash: 8d9c7...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå