Gå til innhold

Ariel eller Olivia


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åja, har du vurdert Adolf eller Vidkun da? Siden navnet skjemmer ingen? Anonymous poster hash: e185a...1c3

Nå var det snakk om jentenavn. Dessuten liker jeg ikke de to navnene så de hadde ikke vært aktuelle uansett.

 

Anonymous poster hash: 99c76...e12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en jente?

Olivia. Ariel er et hebraisk mannsnavn som betyr Guds løve. Anonymous poster hash: 20fce...7d2

Ariel brukes til både menn og damer rundt omkring i verden.

Betydningen er ikke noe negativt for meg.

 

Anonymous poster hash: 99c76...e12

Skrevet

Olivia er Nydelig :) Liker Ariel også,men minner om den lille havfruen fra disney :)

Skrevet

Ville dere valgt Olivia på tross av at det er så populært?

 

Anonymous poster hash: 99c76...e12

 

 

Ja hadde ikke brydd meg om det, viktigere og like navnet

Skrevet

Jeg synes Ariel er et fint navn, men liker Olivia bedre ☺😊

 

Anonymous poster hash: 5c86f...fe8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...