Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #26 Skrevet 16. mai 2016 Åja, har du vurdert Adolf eller Vidkun da? Siden navnet skjemmer ingen? Anonymous poster hash: e185a...1c3 Nå var det snakk om jentenavn. Dessuten liker jeg ikke de to navnene så de hadde ikke vært aktuelle uansett. Anonymous poster hash: 99c76...e12
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #27 Skrevet 16. mai 2016 For en jente? Olivia. Ariel er et hebraisk mannsnavn som betyr Guds løve. Anonymous poster hash: 20fce...7d2 Ariel brukes til både menn og damer rundt omkring i verden. Betydningen er ikke noe negativt for meg. Anonymous poster hash: 99c76...e12
februarprins2013 Skrevet 16. mai 2016 #28 Skrevet 16. mai 2016 Olivia er Nydelig Liker Ariel også,men minner om den lille havfruen fra disney
februarprins2013 Skrevet 16. mai 2016 #29 Skrevet 16. mai 2016 Ville dere valgt Olivia på tross av at det er så populært? Anonymous poster hash: 99c76...e12 Ja hadde ikke brydd meg om det, viktigere og like navnet
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #30 Skrevet 16. mai 2016 Jeg synes Ariel er et fint navn, men liker Olivia bedre ☺😊 Anonymous poster hash: 5c86f...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå