Gå til innhold

Venninnen har gjort slutt med typen og er ganske redd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne har gjort det slutt med en fyr som hun datet en stund og han er med i en mc-klubb, og hun fikk seg en ny type og nå er hun konstant paranoid om at han kan kanskje komme etter henne eller noe. De kuttet ut helt kontakt og han har ikke på noen måter truet henne osv, han har ny dame selv men siden hun ikke har mye kjennskap til mc-miljøet er hun nå redd for at han skal komme etter henne.. Jeg prøver å roe henne ned og si at hun overdriver... Hva tenker dere? Hvordan roer jeg henne ned på best måte?

Anonymous poster hash: 47603...00a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun skal se på hva han faktisk gjør. Om han hadde ønsket å komme etter hadde han vel gjort det allerede, vil jeg tro.

Mc og mc er ikke nødvendigvis det samme. Og dette har ikke så mye med mc-miljøet å gjøre, mer med din venninnes angst for noe å gjøre. Om han ikke er i en slik 1 %- klubb (eller hva det nå heter) så er det vel ikke så veldig ille miljøer.

Om mannen ikke har truet henne på noen som helst måte, og ikke har kontaktet henne etter det ble slutt så virker hun nesten litt paranoid eller hysterisk eller dramaqueen.

Realitetsorienter henne. Mannen har ikke truet henne. Han har ikke kontaktet henne i etterkant. Det har gått en stund siden bruddet mellom dem og de har begge nye partnere.

Anonymous poster hash: ddceb...78f
Skrevet

Siden har ny dame og ikke har truet henne, så synes jeg hun overdriver.

Anonymous poster hash: 533e4...3fc

Skrevet

ja jeg tror han var i en sånn 1% miljø. Og han følte seg veldig sviktet av henne for å bli sammen med en ny en. Etter det jeg vet.

Anonymous poster hash: 47603...00a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...