Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Jeg har hormonspiral. Er 42 år, ønskjer å undersøke hvordan egg kvaliteten er, hvor mange jeg har igjen..... Vil ha ett barn til. Hvorda gjøres dette? Takk. Anonymous poster hash: 675f6...1af
Isola&Lille+julegave Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Du kan ta en blodprøve. En amh-test.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 Må hormonspiralen ut først? Må jeg til fastlegen, eller kan jeg ta å få tatt den hos feks medi3 ? Anonymous poster hash: 675f6...1af
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 hei noen får tatt det med fastlegen, men min fastlege var så ærlig og sa at han ikke ville helst henvise meg til en gynekolog som er ekspert på området veldig glad for det nå! ble henvist til medi3 i ålesund, og fikk time hos sviggum der ute! han er helt fantastisk jeg skulle utredes for pcos da, så tok jo magen andre prøver i tillegg.. men hør med fastlegen din, evt få en henvisning.. (man kan også bestille time direkte hos medi 3) Anonymous poster hash: bb068...d73
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #5 Skrevet 15. mai 2016 Dra til en privatklinikk og ta fertilitetsvurdering. Jeg gjorde det, blodprøver og ul. Amh sier litt om eggreservene, men det betyr så lite. Trenger bare ett egg for å lage barn. Min amh var svært lav, men ble da gravid, og er i uke 28 nå. Lykke til 😀 Anonymous poster hash: bfade...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå