Gå til innhold

Vival mot angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sliter kraftig med angst etter en traumatisk opplevelse, og dette skjedde i utlandet, fikk da vival av legen som hjelper mye mot angsten min. Nå er jeg hjemme igjen og lure rpå om det er vanskelig å få utskrevet Vival mot angst her hjemme? Får nesten angst av å tenke på at jeg ikke kan ta flere når jeg går tom.... Har prøvd andre medisiner mn en lav dose med vival hver dag hjelper.

Anonymous poster hash: 89114...99e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er riktig at det ikke er et førstehåndspreparat. Sobril er vel den litt mer snille , mindre vanedannende varianten med mindre bivirkninger. Bakdelen (eller skal man si fordelen) med sobril er at den virker etter ca 60 minutter, og derfor virker mindre vanedannende. Har også inntrykk av at man blir mer trett  og påvirket av vival.

Anonymous poster hash: a43bd...2a5
Skrevet

Sobril er jo kjempevanedannende så det er feil...

Anonymous poster hash: 063f7...a57

Skrevet

Sobril er jo kjempevanedannende så det er feil...

Anonymous poster hash: 063f7...a57

Ja, sobril er vanedannende, men vival er verre. 

Anonymous poster hash: a43bd...2a5

Skrevet

Mange bruker vival mot angst. Hvis du syns den hjelper deg best, er det ikke usannsynlig at du kan fortsette med den.

Anonymous poster hash: f6c2f...f70

Skrevet (endret)

Vival burde vært fjernet fra markedet. Det er så vanedannende at det er skremmende. I tillegg til den utrolig lange halveringstiden. Altså hvor lang tid medikamentet bruker på å miste sin virkning, kort fortalt. Opptil 60 timer, og det gjelder også lave doser. Det er en quick fix, og alt annet bør være prøvd ut først.

Endret av SuperFries
Skrevet

Valium funker best👍

Vival og Valium er akkurat det samme legemidlet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...