Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Høres litt russisk ut. Pluss at den ungen får et helvete hver 14. Februar Anonymous poster hash: df4ad...682
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 Glemte å spørre hvordan dere uttaler navnet? Hvor har dere trykket? Anonymous poster hash: 73f2a...b60
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 Jeg synes det er skrekkelig. Anonymous poster hash: 77d8b...4b5
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #6 Skrevet 15. mai 2016 Syns navnet er fint, men liker mye bedre Valentino. Vet om 2 som heter Valentin , 1 Valentino og 2 Valentina Anonymous poster hash: 4a0f6...ac7
megmegmeg Skrevet 16. mai 2016 #7 Skrevet 16. mai 2016 Liker det ikke. Men er nok en vanesak med navn man ikke har hørt noe særlig av. Liker derimot Valentina til jente. 😊
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #8 Skrevet 16. mai 2016 Synes det er kjempefint 😊 Anonymous poster hash: 74909...af9
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #10 Skrevet 16. mai 2016 Ser for meg en sleikete ekkel fyr med rose mellom tennene mens han gjør kur på damene Anonymous poster hash: b6f50...651
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #11 Skrevet 16. mai 2016 Høres ut som helten i en billig kioskroman. Anonymous poster hash: 3eed5...ba6
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #12 Skrevet 16. mai 2016 Syns navnet er fint, men liker mye bedre Valentino. Vet om 2 som heter Valentin , 1 Valentino og 2 Valentina Anonymous poster hash: 4a0f6...ac7 Valentino er hvert fall ikke aktuelt. Jeg liker ikke engang Valentin egentlig. Mannen som er så forelsket i navnet og prøver å overbevise meg. Anonymous poster hash: 73f2a...b60
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #13 Skrevet 17. mai 2016 Liker det ikke alene men greit som mellomnavn ☺ Anonymous poster hash: 7fb91...023
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #14 Skrevet 17. mai 2016 Kjenner en jente som heter det, og hun er nydelig. Derfor blir det rart på en gutt for meg. Anonymous poster hash: edb82...4e6
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #15 Skrevet 17. mai 2016 Oldefar til en venninne het det, men det ble uttalt Faltin. Vanskelig å forklare tonefall og trykk, men tror det blir riktig å si med trykk på A, og kort I. Nesten som en sier ordene falt og inn som de sies med trykk og det hele, men likevel fort etter hverandre. Anonymous poster hash: d2ee0...f27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå