Gå til innhold

Hva synses dere om navnet Valentin? U/t


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 73f2a...b60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres litt russisk ut. Pluss at den ungen får et helvete hver 14. Februar

 

Anonymous poster hash: df4ad...682

Skrevet

Glemte å spørre hvordan dere uttaler navnet? Hvor har dere trykket?

 

Anonymous poster hash: 73f2a...b60

Skrevet

Jeg synes det er skrekkelig.

 

Anonymous poster hash: 77d8b...4b5

Skrevet

Syns navnet er fint, men liker mye bedre Valentino. Vet om 2 som heter Valentin , 1 Valentino og 2 Valentina :)



Anonymous poster hash: 4a0f6...ac7
Skrevet

Liker det ikke. Men er nok en vanesak med navn man ikke har hørt noe særlig av. Liker derimot Valentina til jente. 😊

Skrevet

Synes det er kjempefint 😊

 

Anonymous poster hash: 74909...af9

Skrevet

LIKER ikke, grusomt

Skrevet

Ser for meg en sleikete ekkel fyr med rose mellom tennene mens han gjør kur på damene

 

Anonymous poster hash: b6f50...651

Skrevet

Høres ut som helten i en billig kioskroman.

 

Anonymous poster hash: 3eed5...ba6

Skrevet

Syns navnet er fint, men liker mye bedre Valentino. Vet om 2 som heter Valentin , 1 Valentino og 2 Valentina :)Anonymous poster hash: 4a0f6...ac7

Valentino er hvert fall ikke aktuelt. Jeg liker ikke engang Valentin egentlig. Mannen som er så forelsket i navnet og prøver å overbevise meg.

 

Anonymous poster hash: 73f2a...b60

Skrevet

Liker det ikke alene men greit som mellomnavn ☺

 

 

 

Anonymous poster hash: 7fb91...023

Skrevet

Kjenner en jente som heter det, og hun er nydelig. Derfor blir det rart på en gutt for meg.

 

Anonymous poster hash: edb82...4e6

Skrevet

Oldefar til en venninne het det, men det ble uttalt Faltin. Vanskelig å forklare tonefall og trykk, men tror det blir riktig å si med trykk på A, og kort I. Nesten som en sier ordene falt og inn som de sies med trykk og det hele, men likevel fort etter hverandre.

 

Anonymous poster hash: d2ee0...f27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...