Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Over leppen og kinnene og opp mot pannen. Ikke nummen. Men dere vet når armen har sovnet og man begynner å få følelsen tilbake. Slik prikking har jeg i ansiktet. Hva i alle dager kan det komme av???? Holder på å bli gal. Anonymous poster hash: bd2f1...19c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Sånn har jeg av og til også.... Anonymous poster hash: 2a461...20a
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 Sånn har jeg av og til også.... Anonymous poster hash: 2a461...20a Vet du hva det kommer av da? Anonymous poster hash: bd2f1...19c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #5 Skrevet 15. mai 2016 Vet du hva det kommer av da? Anonymous poster hash: bd2f1...19c Nei,jeg vet ikke.. Anonymous poster hash: 2a461...20a
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #6 Skrevet 15. mai 2016 Synes det høres ut som en allergisk reaksjon Anonymous poster hash: a87ad...953
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #7 Skrevet 15. mai 2016 Synes det høres ut som en allergisk reaksjon Anonymous poster hash: a87ad...953 Har ikke spist noe utenom det vanlige. Huden er normal. Prikker enda. Gjort det i noen timer nå. Veldig irriterende 😐 Anonymous poster hash: bd2f1...19c
minimii Skrevet 15. mai 2016 #8 Skrevet 15. mai 2016 På begge sidene? Trigenimusnerven sitter der du beskriver. Det er vel den som gir den prikkete følelsen også. Hvis det ikke går over til i meg tror jeg at jeg ville tatt en tlf til legen..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #9 Skrevet 15. mai 2016 Har ikke spist noe utenom det vanlige. Huden er normal. Prikker enda. Gjort det i noen timer nå. Veldig irriterende Anonymous poster hash: bd2f1...19c At du ikke har spist noe utenom det vanlige betyr egentlig ikke så mye. Man kan begynne å reagere på ting man ikke har reagert på før, en gang å alltid være den første Anonymous poster hash: a87ad...953
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #10 Skrevet 15. mai 2016 På begge sidene? Trigenimusnerven sitter der du beskriver. Det er vel den som gir den prikkete følelsen også. Hvis det ikke går over til i meg tror jeg at jeg ville tatt en tlf til legen.. Ja på begge sidene. Anonymous poster hash: bd2f1...19c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #12 Skrevet 15. mai 2016 Støtter allergi Anonymous poster hash: d442a...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå