Gå til innhold

Meg med de digre puppa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for tips om tidenes strammeste sports bh 👏 Nå sitter bunaden som støpt igjen 🇳🇴🇳🇴🇳🇴 HURRA!

Anonymous poster hash: 4d4fc...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jeg som anbefalte deg det - så bra det fungerte! :)

Da er det bare å kose seg i bunaden på 17. mai :)

Anonymous poster hash: 69496...1be
Skrevet

Det var jeg som anbefalte deg det - så bra det fungerte! :)

Da er det bare å kose seg i bunaden på 17. mai :)

Fortell en gang til hvilken bh!

Anonymous poster hash: 55fbc...0e2

Skrevet

Haha, det har jeg også gjort. Hadde noen ekstra kilo etter første barnet og fikk ikke på meg bunaden, hadde ikke sjans.

Kjøpte en skikkelig stram sportsbh og en hold on truse som gikk helt opp til brøstet i str.34. Jeg brukte sikkert en halvtime bare på å lirke på meg den trusa, ble sikkert minst 10 cm smalere.

Det var en sann tortur å gå med, og jeg var livredd for at trusa skulle rakne, da hadde nok bunaden eksplodert 😶

Anonymous poster hash: 8cfeb...61f

Skrevet

Hvilken bh er det?? 😊

Anonymous poster hash: 5321b...e1d

Skrevet

Haha, det har jeg også gjort. Hadde noen ekstra kilo etter første barnet og fikk ikke på meg bunaden, hadde ikke sjans.

Kjøpte en skikkelig stram sportsbh og en hold on truse som gikk helt opp til brøstet i str.34. Jeg brukte sikkert en halvtime bare på å lirke på meg den trusa, ble sikkert minst 10 cm smalere.

Det var en sann tortur å gå med, og jeg var livredd for at trusa skulle rakne, da hadde nok bunaden eksplodert 😶

Hahahaha!!!!!

Anonymous poster hash: 251ae...2df

Skrevet

Hvilken bh er det??

Anonymous poster hash: 5321b...e1d

Jeg vet ikke hvilken type Hi har, jeg bare anbefalte henne å bruke en stram sportsbh. De jeg har selv gjør i hvert fall mine bryst ganske mye flatere enn de er i vanlige bh'er med bøyler.

Skrevet

Herregud, nå lo jeg!

Kjenner følelsen, for å si det pent 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...