Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Inne på datesida Møteplassen og kikker. Blir ganske kvalm og sur når jeg ser alle disse mannfolkene som leter etter kvinner. Alle jeg har sett på leter etter ei kvinne som gjerne kan være 10 år yngre, men absolutt ikke 10 år eldre. Så godt som alle menn skriver at damene kan være mye yngre enn dem selv, men ikke eldre. Hvorfor vil skulle jeg ønsker å date en fyr på 39 som ikke ser spesielt attraktiv ut, når jeg er for eksempel er 33? Flertallet av mennene her burde virkelig heller satt aldersgrensa til damene eldre enn seg selv så de kunne "matche" bedre... Hvorfor slike store forskjeller? Bør det være slik i 2016. Er vi ikke kommet lengre? Anonymous poster hash: 82baf...b1b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Menn har vel jevnt over store krav til utseende selv om de ikke er spesielt attraktive. Tør ikke nettdate i frykt for å skuffe dater med mitt ordinære utseende, strekkmerker og mage. Anonymous poster hash: 727fb...5bd
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 Jeg er heller ikke perfekt, men hadde jo heller ikke skrevet at jeg ønsket en som var fra like gammel som meg selv til ti år yngre... Det er det disse mennene gjør. Jeg synes det er total "turn-off". Kan forstå det om mannen ser veldig godt ut, men det er det et fåtall som gjør. Anonymous poster hash: 82baf...b1b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 Jeg chatter med en som er seks år yngre enn meg akkurat nå. Jeg er 39, han 33.. Helt perfekt synes jeg ; ) Anonymous poster hash: 76462...aef
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #5 Skrevet 15. mai 2016 Jeg chatter med en som er seks år yngre enn meg akkurat nå. Jeg er 39, han 33.. Helt perfekt synes jeg ; ) Anonymous poster hash: 76462...aef Så bra! Sånn det bør være. Synes at vi i 2016 ikke trenger å ha slike gammeldagse forventninger om at det er greit at mannen er eldre enn oss, men ikke yngre.. Anonymous poster hash: 82baf...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå