Gå til innhold

Ser ut som mensen min har sluttet å komme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har eggløsning for tredje gang nå uten å ha hatt mensen.

Fikk en mini blødning et par dager etter sist eggløsning, men det var det.

Hva kan dette være? Jeg er 40 år så kan dette være tegn på overgangsalderen? Betyr det at jeg egentlig ikke har hatt eggløsning (selv med el slim) når ikke mensen kommer?

Anonymous poster hash: 19de1...4c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du er ikke gravid da?

Anonymous poster hash: 1f830...dea

Skrevet

Når du ikke har mensen, så har du ikke hatt eggløsning. Men det er ikke unaturlig at syklusen pleier å klusse seg til i den alderen.. 

Anonymous poster hash: 5f21a...35d
Skrevet

Når du ikke har mensen, så har du ikke hatt eggløsning. Men det er ikke unaturlig at syklusen pleier å klusse seg til i den alderen..

Anonymous poster hash: 5f21a...35d

Men det er det som er så rart, jeg var hos gynekolog for rutinesjekk for litt over en mnd siden, og da sa hun at eggløsning kom til å komme om et par dager (innvendig ultralyd). Kjente også el godt. Men for alt jeg vet kan det kanskje ha vært en eggløsning som gikk til grunne? Er dette vanlig kanskje? For mensen kom ikke, bare småblødning ca fire dager etter jeg var hos gyn. Så når ikke mer skjedde, og jeg tok test som var negativ, trodde jeg kanskje jeg skulle få mensen nå før helgen, men den gang ei, i går hadde jeg igjen mye el slim, i steden for mensen jeg venter på...får man dette uten el?

Tok test nå også (før helgen) men negativ.

Derfor jeg nå lurer på om dette er vanlig for overgangsalderen? Noen som kanskje har opplevd å ha det sånn?

Frustrerende. Men sånn er det når man vil ha baby så sent i livet. Man har aldri noen garanti uansett alder, men nå som jeg er over 40, er jeg jo smertelig klar over at jeg er noe seint ute her :(

Anonymous poster hash: 19de1...4c1

Skrevet

Hvis du ikke får mensen så har du ikke hatt eggløsning

Eggløsning slimet du snakker om kan være utflod.

Jeg syns dette høres rart ut uansett. .

Jeg kan ikke noe overgangsalderen

Anonymous poster hash: 4260b...0cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...