Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Jeg har fått drømmjobben og begynner etter sommeren en gang i september. Jeg gleder meg vilt men har ett problem. Baby ønsket er sterekere. Vi planla egentlig prøving denne sommeren - men det var før jeg fikk denne jobben. Det er en fast stillibg i Kommunen men likevell tenker jeg at jeg må vente. Kan noen snille damer dele tankene sine med meg? 💜❤️💜 Anonymous poster hash: be38e...4fb
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Fikk du ikke nok svar i den forrige tråden din? Anonymous poster hash: cfa8f...325
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 Jeg var i samme situasjon for noen år siden. Valgte å få baby. Ingenting av det jeg var redd for skjedde. Den tiden man er i permisjon er bare en kort tid av et langt arbeidsliv, de har ansatt deg i håp om at akkurat du skal være hos dem lenge. For å være en god arbeidstaker må man også ha det godt privat Bare begynne prøvingen det, er jo heller ikke sikkert det klaffer med en gang, slikt kan ta tid Masse lykke til Anonymous poster hash: c26ff...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå